onko joku käynyt Kreetan Agios Nikolaosissa? Ois kiva kuulla muiden mielipiteitä paikasta!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2009 - 15:08

Oikein kiva pikku kaupunki ja siellä on noin kahdenkilsan päässä aivan hieno uimaranta ja vuoren sisältä virtaa joki jonka vesi on oikein raikasta!
Ihan ok paikka ,vaikka pikkuisen rauhallinen, ei aivan kovimmille rymyäjille, mutta menoakin löytyy!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.03.2009 - 12:34

Olen käynyt vuosia sitten. Paikka oli oikein mukava ja tosi edullinen. Meressä oli hirveesti merisiilejä, että uimaan ei oikein uskaltanut mennä, kun ei tiennyt mihin jalkansa laittaisi. Hyviä kiertoajeluja ympäri saarta. Veneretki oli aivan ihastuttava. Yökerho hotellin vieressä, josta möykkä ja musiikki kuului joka yö, joten nukkuminen jäi vähiin. Mutta jos tykkää pienestä ja muuten rauhallisesta menosta, niin hyvä valinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 12:40

Kaupunki on pieni, siellä on helppo liikkua. Nuorison suosima bilepaikka. Ravintoloita löytyi useampaan makuun. Rannat olivat kivisiä, paitsi yksi oli hiekkaranta. Hotellit ovat viileitä. Meidänkin hotelliin kuului kaupungin melu niin paljon, ettei nukkumisesta oikein tullut mitään. Pieniä lahjatavaraputiikkeja on pajjon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 13:44

Kaupungissa helppo kulkea, on sen verran pieni paikka. Tunnetuimpia paikkoja keskellä kaupunkia oleva pohjaton järvi jonka ymärillä useita turistiravintoloita.
Kaupungista on myös helppo matkustaa naapurikaupunkeihin, esim Euroopan eteläisimpään kaupunkiin Ierapetraan tai rantalomapaikkaan Eloundaan.

Ohessa yleistä tietoa kohteesta.

www.napsu.fi/matkailu/maailm...n-saa/1609

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 15:13

Olen käynyt paikassa joitakin vuosia sitten. Mukava rantakohde, melko meluinen hotellin paikka tosin meillä oli. Olimme matkalla kesäaikaan, jolloin Kreeta oli todella kuuma. Kiertelimme autolla ja retkillä ympäri saarta ja vaikutti siltä, että länsi-Kreeta oli vehreämpi karuun itä-Kreetaan verrattuna. Todella upea kokemus oli vaeltaa samarian rotko läpi. Länsi Kreetalle lähtisin seuraavaksi, esim Hanian lähettyville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 08:41

Kaksi kertaa on käyty., neljän vuoden välein. On ihan mukava kaupunki, sopii kaikenikisille.
Kiertelimme molemmilla kerroilla autolla useita päivä joten saari on itä-ja keskiosaltaan hyvyn tuttu. Mielestäni Agiokseen voi palata aina, siellä ei tylsyys pääse yllättämään.

Lisätty: 23.03.2009 - 08:42

Verrattuna kovin turistiseen länsi-Kreetaan on Agioksen seutu suorastaan loistava.