hei! minulla oli viimeksi kuukautiset 7.2 ja olin yhdynnässä 15.2 ja 23.2 ja ovulaatio oli 21.2 kumpi on mahdollisesti isä

Kuukautiskiertoni on 28

Avainsanat: ovulaatio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2009 - 11:27

en voi sanoa sataprosenttisesti kumpi on isä, mutta ihmettelen oikein paljon, et miksette käytä kondoomia tai muuta ehkäisyä..eipä tarvis sitten kummastella moisella asialla...ja kondoomi ehkäsee myöskin ne sukupuolitaudit, joita jo voit kantaakin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2009 - 11:25

Minun mielestäni 23.2 ollut partneri olisi todennäköisin isä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 11:46

Voi hyvänen aika..... vastaan tähän, että toinen : )
Jos olisit muistanut ehkäisyn niin ei tarviis tommosia miettiä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 11:54

Mielestäni jälkimmäinen partneri olisi isä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.03.2009 - 12:24

No nyt se on todistettu, että naisellakin alapää ajattelee ennen yläpäätä. Voi hyvänen aika, en paremmin sano. Olisit miettinyt sitä isyysasiaa, ennenkuin ryhdyit mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 12:39

ei kumpikaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 12:49

Väärä foorumi tälle kysymykselle, kukaan meistä ei voi sitä tietää, joten lääkäriin, ja sitä kautta arvuuttelemaan, jos tarve ennen lapsen syntymää tietää isä... lapsihan tässä on se tärkein tällä hetkellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 13:47

Voi, voi. Pykellä ensin se penska pihalle ja otata isyystesti niin sitten tiedät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 14:18

23 pv maaattu, perustellen, että siittiö ei elä kuin noin 5 vrk, mutta isyystetsi sen paljastaa todellisuudessa sitten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 14:18

mä sanoisin että toi ensimmäinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.03.2009 - 16:07

Se kumpi oli enemmän tai kauemmin, ehkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 17:10

Kiertoon perustuen sanoisin, että jälkimmäinen. Tuosta ekasta yhdynnästä saattaisi olla liian pitkä aika ovulaatioon, yleensä siittiö voi säilyä hedelmöittymiskykyisenä max. viikon. Mutta mahdotonta sanoa, kun ovat aika lähekkäin ja molemmin puolin ovulaatiopäivää..

Toivottavasti asiat selviää, en aio moralisoida, kuten monet täällä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 17:15

Toivottavasti jompi kumpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 19:12

Arvelitko niinkuin maksajaa etsiskellä no veikkaan sitä ensimmäistä.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 22:54

Laskutoimituksen perusteella 23päivän p..., mutta läheltä liippaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2009 - 08:46

ei voi tietää.. ovulaatio voi olla aiemminkin, vaikka testaisit sen 21.2, voi eka olla isä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 13:24

Eipä voi lähteä arvailemaan.
Ikävää, että noin joudut pitkäätikkua vetämään isä ehdokkaasta !!
Etkö ole ehkäisystä kuullut ?????????
Melko vastuutonta touhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:27

Ihan kumpi vaan. Poikapuoliset siittiöt kuolee nopeammin kuin tyttöpuoliset.