Thaimaassa käydessäne,syöttekö katukeittiöistä tai missätahansa muualla niitä onkaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 21:09

Katukeittiöporukka tuli yleensä vasta illansuussa katujen varsille keittiöineen. Ostettiin mitä teki mieli ja säilyttiin terveinä.

Lisäksi käytiin sellaisissa kansanravintoloissa, jossa melkein kaikki astiat olivat eri paria. Miehen vakio iltapala oli laihalta ja vetiseltä vaikuttava vihanneskeitto, johon sai joko liha- tai kalapalleroita lisukkeeksi. Hiki tuli sitä syödessä, mutta hyvää oli.

Kokeiltiin kaikkea eikä sairastuttu. Mies jopa voimistui kuukaudessa.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 22:07

Tottakai! Kuuluu asiaan! Asiaan kuuluu myös se, että rokotukset ovat kunnossa ja maitohappobakteereita mukana ja nautittuna ennen ruokailua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 00:17

syön missä satun olemaan kun tulee nälkä,koskaan en ole sairastunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 08:47

Kyllä söin jokapäivä sellaisessa katukeittiössä, mutta kannattaa ensin katsoa kokonaistilanne, siisteys ym. Kaikkia eri paikkoja en kokeillut,mutta vaihtelin eri paikkoja ja hyvää ruokaa sai edullisesti.Riisi ja grillattu kana tai possunliha (ei kaikissa paikoissa) maksoi kaikkineen n.40- 45 Bathia eli vajaan euron.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.03.2009 - 09:41

Viimeksi katselin hotellimme parvekkeella erään katukeittiön takapihalle. Ensin toiset kävi pesemässä kätensä tietyssä astiassa, sitten tuli ilm. kokkiapulainen ja pesi salaatin samassa vedessä. Jaloissa heillä pyöri koko ajan koira jota rapsuteltiin ohimennessä.
No tämä on eräs tarina. Kyllä niitä ruokia uskaltaa syödä jos omistaa hyvän vatsan. Itse en ole syönyt, mutta kaverini söi joitakin koipia - ei kanan - eikä tullut mitään. Herkullisia thairuoat ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 20:08

kerran ollaan otettu ruoka sellaiselta, joka ajelee mopolla ja siihen on varusteltu erilaisia vaihtoehtoja (jos tätä tarkoitit sillä "katukeittiöllä")..silloin tais joku pikku vatsa puru tulla, mut ei onneks vaikuttanut lomailuun, meni ohi nopeasti. mutta jos tarkoitit näitä ruoka paikkoja, jotka ovat siellä rantojen tuntumassa, muovi kalusteilla varusteltuja ruokapaikkoja, nii todellakin niissä ollaan käyty joka päivä, aina lomaillessa ja niissä on todella todella maittavaa ruokaa ja ovat taatusti kypsiäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 22:12

Söimme Thaimaassa katukeittiössä. Ruoka oli uskomattoman hyvää. Itse saat annostella ja paistajat paistaa Mutta....sen jälkeen sairastimme kolme päivää mahatautia. Kannatta katsoa todellakin keittiön siisteys tai sitten ei. Pöpöjä voi olla siistin näköisessäkin ruokapaikassa.
Thaimaassa kannatta varoa katukeittiön mausteita. Tuliset pienet chilit kun saavat hien pintaan ja uskomattoman tunteen suuhun. Kannattaa toki kokeilla sekin ilmiö.

Lisätty: 28.03.2009 - 22:13

Ruoka katukeittiössä on uskomattoman edullista!

Lähteet:
Omatoimimatka Thaimaaseen, Kuala Lumpurin ja Frankfurtin kautta