Oletko ollut viimeeksi häissä,ristiäisissä vai hautajaisissa???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 20:19

Olen ollut 2-vuoden aikana ensin hautajaisissa ja sitten häissä, seuraavaksi olisikin sitten jo ristiäiset muutaman kuukauden päästä.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 20:14

luulisin että hautajaisissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 20:15

Ristiäisissä 1.5 v sitten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 20:19

ristiäisissä luulisin, ja niistäkin on jo aikaa :]

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 20:22

Noista kolmesta annetusta vaihtoehdosta viimeksi hautajaisissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 20:23

Kummitytön ristiäisissä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 20:24

Ihan viimeemmäksi olen ollut 70 vuotis syntymäpäivillä vuosi sitten,oli muuten hienopaikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 20:26

'Ottopojan' pojan ristiäisissä muutaman kuukausi sitten, nimeksi tuli muuten Otto, ai niin, sitten vanhimman pojan lapsosen 3-vuotis synttäreillä helmikuun lopussa, toivotaan, että ne hautajaistilaisuudet viipyis viel pitkään poissa kutsulistalta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 20:31

Kahdet hautajaiset tänä vuonna. nyt saisi tulla jo vaikka hääjuhlia välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 20:56

Kummipojan ristijäisissä : ) hih...eikä ole kauaa aikaa : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 21:02

Valitettavasti hautajaisia on ollut useita. Muista on aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 21:32

Valitettavasti hautajaisissa runsas vuosi sitten. Onneksi on iloisemmat juhlat tulossa keväällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 21:34

Tyttärentyttären ristiäisissä viime marraskuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 21:35

Ristiäiset reilu vuosi sitten.
<-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 21:54

Tunnelmat ovat olleen lähiaikoina hyvin surulliset, kun serkkupoika saatettiin viimeiselle matkalleen pari viikkoa sitten, mutta siskoni häitä juhlittiin viime uuden vuoden aattona tämän vuoden puolelle ilotulituksien ja tinakenkien kera! Vaikka olisi kuinka paljon pahaa niin aina jotain hyvääkin! =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.03.2009 - 22:00

Hautajaisia on ollut useita viimeisten vuosien aikana, eikä yksiäkään häitä tai ristiäisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 22:24

ristiäiset oli tuoreimmat juhlat, alle vuoden on ollut mummin hautajaiset :( , ja kesällä rippijuhlat ja ristiäiset.. sukujuhlia vielä piisaa varmaan kauan, mutta toivottavasti iloisemman puoleisia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 22:26

Ristiäiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 22:34

Eilen oli rippijuhlat Playa Del Inglesin suomalaisessa kirkossa jossa olimme kaikki mukana!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 22:51

Hautajaisia olen järjestänyt tänä vuonna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 22:54

en missään onneksi.... itkään aikaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 00:40

Hautaamassa turhan usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 10:00

mutama vuosi ,sitten heilui viikatemies oikein ison viikatteen kanssa ja olikin useimmat hautajaiset saman vuoden aikanna, onneksi sillä saralla toistaisekasi ollut hiljaisempaa, synntäreitä tänävuonna jo viettetty 4 ja viimevuonna tyttären tyttären nimiäiset..ja tulossa sukujuhlaa, ylioppilasjuhlia samana päivänä 3..ja toiset sukujuhlat...mahtuuhan allakkaan vieläjuhlia, joten mielenkiinnolla niitä oottelen, toivottavasti ei kuitenkaan olis yhtään hautajaisia...4.4 onkin 4v synttärit tyttärenpojalla ja sinne nyt seuraavaksi mennään..juhlimaan..itsekin järjestän yhdet ,..ainiin rippijuhliakin jo useita kesällä..nyt alkaa tuntumaan ihan siltä, että elämä on vain yhtäjuhlaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 11:53

Oiskohan ollut kummitytön ristiäiset..hmm neljä vuotta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 17:16

Häissä vuonna 2005

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 19:29

Ristiäisissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 20:11

ristiäisissä , viime marras-joulukuun vaihteessa, jolloin sain ensimmäisen kummipojan neljän kummitytön rinnalle:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 07:57

Kesällä oli häät,sitä ennen keväällä hautajaiset.Nyt odottelen ristijäisiä ja nimijäisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 15:03

kummipojan syndet viime kesänä, ripiltä pääsy samana kesänä ja sitten olikin hänen hautajaiset viime syksynä - on ikävä häntä.........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 12:51

viimekesänä häissä, ristiäisiin en päässyt, koska olin lomareissulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:34

Hautajaisissa. Niitä tuntuu nykyään riittävän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 01:57

Viimeksi kuluneen vuoden aikana kahdet häät, kolmet ristiäiset ja kolmet hautajaiset
(kaikissa etupenkin paikoilla)