käykö kukaan kuntosalilla? jos, niin monta kertaa viikossa?

itse treenaan ihan kunnolla.. 5-6kertaa viikossa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 17:44

4 kertaa viikossa, n. 45-60 minuuttia kerrallaan. Lisäksi muuta liikuntaa vähintään saman verran.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 17:55

nyt on jo vuosija ainakin 2, mutta kun kävin , vedin laitteet läpi n.45 m..ja sitten uimassa n,45minuttia.. kävelyä 2 viikossa ja kuntopyörällä n.30minuuttia 2 kertaa viikossa, nyt kun taas nohkatti terveys, niin pientä kävelyä ja vesijumpan aloitan + KUNTOSALIN.. jos jaksan...ois kyl unellmissa saada kunto takaisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 18:11

Minulla ei ole tullut käytyä.Mutta on hyvä kun sinä viitsit harrastaa kuntosali liikuntaa. Mikäs siinä OK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 18:25

Olen aina välillä innostunut käymään kolmisen kertaa viikossa. Joka kerta on kuitenkin innostus loppunut muutamaan kuukauteen. Enemmän tulee sitten harrasteltua sekalaisia kestävyyslajeja.

5-6 kertaa kyllä kuulostaa jo ihan liialta, ainakin jos teet joka kerta lihaskuntotreeniä. Voihan salilla tietysti vaikkapa vaan polkea kuntopyörällä tai jolkotella juoksumatolla jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 18:45

2 kertaa viikossa tulee käytyä niin pysyy hyvänä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 19:05

2-3 kertaa viikossa tulee käytyä kuntosalilla reilu tunti manee kerralla ja uiminen sen jälkeeen.
Pakko pitää selkä ja vatsalihakset kunnossa selän takia. Olen käynyt yli 20v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 19:11

En käy kuntosalilla,miulla on kotona soutulaite ja puntteja,välillä myös keppijumppaa harrastan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 19:25

En enää käy, minulla on kotona laitteita, enkä niitäkään käytä katselen vaan ja mietin että jotain tarttis tehdä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 20:25

Kolme kertaa viikossa noin tunnin kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 21:53

Kun sain firman pilettejä niin kerta viikossa riitti - on muitakin urheiluharrastuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 00:42

Ei tarvitse, on niiiin järeä habitus;\\

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 20:14

kyllähän sitä salilla tulee käytyä 2-3 kertaa viikossa, mutta nyt kevään astuessa kuvioihin, tulee enemmän sit lähdettyä ulos lenkille, sauvojen kans tai ilman. ulko ilma tekee vaan niin hyvää, kun joutuu olee työn puolesta enimmäkseen sisätiloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:59

harvion, kai sitä pitäis :)