Mitä mieltä olette grillikioskien ja pikaruokaloitten ruuasta,

onko niissä käytetty liha hyvää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 17:18

no siis se on tosi epäterveellistä, mut kyllähän se hyvää on.. itse saatan käydä vaikka hesellä kun pidän herkuttelupäivää

Kysyjän kommentti

Se oli ihan tieteellisesti vastattu. Kiitoksia kovasti ja hyviä herkutteluhetkiä siellä hessellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.03.2009 - 16:09

Harvoin olen syönyt niitä, on ne niin kamalia eväitä. Ja tuskin lihakaan on ensiluokkaista. En syö kyseisiä ruokia, ellei ole ihan pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 16:11

Voi se ollakin hyvää, mutta en siltikään käy niissä syömässä, valmistan itse mieluummin, ja jos ulos haluan syömään niin silloin hyvään ruokaravintolaan jossa on pöytäliinat pöydissä ja tarjoilija tuo annokseni pöytään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 16:15

Joskus harvoin mitä olen syönyt en ole sairastunut, mutta hieman epäilen kyllä laatua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 16:17

Ei sitä syö erkkikään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 17:04

Vanhaa kunnon nakkaria ei mitkään pikaruokalat voita. On muuten ettimistä tänäpäivänä kun pikaruokaloita ja Kebab pizzerioita on joka kadun kulmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 17:04

Syntistä ja epäterveellistä, siis hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 18:21

En erityisemmin pidä niistä ruuvista koska ne ovat rasvaisia ja epäterveellisiä. ABC joskus on tullut syötyä hampurilaisateriat perheen kanssa. mutta nykyyään nekin ovat jääneet vähempään. Tulee siellä tielattua nykyisin tavallinen ruoka ateria niiden tilalle. On parempi ja terveellisempi vaihto ehto.Mutta kun käymme tampereella ostoksilla nälkä yllättää niin sillon tulee käytyä ABC syömässä. Ja ruoka on siellä kyllä hyvää. Ja palvelu pelaa ja on viihtyisiä paikkoja syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 18:54

En haluu syödä niitä : ) me laitetaan itse ruokaa, joskus heikkona hetkenä käydään hakemassa pizzat : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 19:24

Olen nykyään juossut niiden ohitse!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 19:58

Hyvä entisajan nakkikioski on kadonnutta perinnettä, valitettavasti. Nykyiset grillikioskit ja pikaruokalat eivät yllä samalle tasolle. Siksipä niissä ei tule käytyäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 20:15

Kyllä se totta on,et vanhanajan nakkarit on muisto vain.Emme syö pikaruokaloissa,se ikä on kaukana takana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 20:26

Hyvää ainakin humalassa ja seuraavana päivänä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 22:07

Onhan niitäkin sekä hyviä että huonoja.
En käy enää, muutaman kerran vuodessa tilaan pitsan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 22:38

En kyllä pidä pikaruuasta.. rasvaa ja suolaa liikaa... närästääää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.03.2009 - 22:43

Olimme kerran jossain itäsuomessa ja poimimme mukaan ihan tuon klassisen makkaraperuna-annoksen. Matka keskeytyi sen jälkeen noin puolen tunnin välein, aina oli pysähdyttävä vessaan. Meni koko porukalta mahat sekaisin varmaan siitä päällä olleesta majoneesista. Paikka oli joku kumminkulma, kummankulma tai sinnepäin. Sen jälkeen en ole käynnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 22:57

Jos nälkä, eikä parempaa saa,ok

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 01:41

yleensä hyvää ja terveellistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 11:24

olen käynyt tutun nakkarilla .. ja kyllä sinne tulee kauppahallista reino jokiselta hyvät lihat ja makkarat..kaiki on siistiä ja laadukasta, mutta tämä on vain yksi niistä miljoonista paikoista...joten tämän tiedän ja siellä joskus käydäänkin...lihapullat tehdään siellä ja ne ovat todella hyviä ja maukkaita, eivät rasvaisia, kun valmistetaan uunissa...ja lihaleikeet tulevat parilassa, ainut missä on rasvaa tai öljyä on ranskanperunat, mutta sieltä saa myöskin kotitekoista perunamuusia, joten annoksessa ei ole rasvaa yhtään sen enempää , kuin kotona tehdysäkään lihapullissa ja muusissa....ja on kotitekoisen makuinenkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 14:21

Mikähän siinä onkaan, kun kaikki epäterveelliseksi mainostettu on niin hyvää. Haen silloin tällöin pizzan tai haen ranskikset grilliltä.

Osaan minä syödä fiinimmästikin, mutta grilliruoka on syntisen hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 10:40

En asioi noissa paikoissa. Ruokavaliorajoitteista johtuen en voi nauttia ko. tuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 13:58

en edes muista milloin käyttänyt moista ruokapalvelua, joten ehkäpä se kertoo mielipiteeni