Saatko illalla jänittää että tuleeko 5miljoonaa lotosta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 15:16

Joo jännitetään mutta aina pettyy.

Kysyjän kommentti

Minäkin petyn aina lotossa.Tänään tuli kenosta 240euroa,euron panoksella saan taas pelata 240 päivää..Olen voiton puolella kenossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 12:09

jännitän äitini puolesta jos en ite jaksa käydä lottoomassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 12:20

Joka lauantai jännitetään tuleeko lottovoitto : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 12:22

rakas mieheni sanoi juuri, että hänellä on ihan sellainen olo , että se plotto voitto meile vielä tulee, mutta minä olen kyllä jo ollut pitkään sitämieltä, että tuo onnetar on meitit jo aikoja sitten unhoittanut kaiken laisis lotois , arvoissa tai muisa kilpailuissa..joten en jännitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 12:27

Mieheni on juuri koneellaan tekemässä lottoa ja veikkausta, minä olen melko varma että tekee oikean rivin, kauppalappua ajattelin jo valmiiksi kirjoitella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 12:28

Saanhan sitä jännittä kun joka viikko on muutama rivi. Pääasia että se on vetämässä.Kuten olen aikaisemmissa vastauksissani maininnut että ei se näköjään 100 riviä ole sen parempi lopputulokseltaan ollut kuin parilla rivillä osallistuminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 12:43

Nyt jännitän enemmän jääkiekkopelien tuloksia.
En ole lotonnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 12:54

mä en lottoa ikin :/ pitäis kai alkaa ku on onnennumerotkin tiedossa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.03.2009 - 13:15

Ei tarvitse jännittää, kun en lottoa, enkä pelaa muitakaan veikkauksen pelejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 13:31

Ei jännitä, kun ei se kumminkaan mun kohdalle osu. Kenosta olen joskus jotain pikku voittoja saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 14:58

En tuhlaa rahaa lottoon, se on aivopestyjen peli.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 20:31

täällä ainakin jännitetään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 20:53

Lotto on vetämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 21:05

En jännitä, koska tänään se lottopotti tulee tänne:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 21:23

Eipä siin mitää jännitettävää oo ku ei tuu kuitekaa vaik kui toivois.Pitäis olla ennestää rikas (raha tulee rahan luo) tai vanha,niille ne voitot menee.Viking loton lopetin aikoja sit ku siin viel vaikeempi voittaa.Kenoaki teen harvoin,aika sama tuleeko euro vai ei.Tosin jos et veikka et voi voittaa,oikeestaa ennemmi saisin sen lottovoiton ku jättäsin tekemättä ja pistäsin kuponkii menevän rahan säästöö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 23:04

en jännitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 22:58

ei kannata