Onko kenelläkään kokemuksia hiustenpidennyksistä?

Teippi vai liima? Vahingoittaako omia hiuksia?

Avainsanat: hiustenpidennys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 20:51

itellä on nytten ollu, ja en kadu, on aidon näköset ja vaikka on tosi pitkät (60cm) niin ei oo oikeen ollu ongelmia. letittää pitää joka yö, ei saa pestä joka päivä, ei saa käyttää tuuheentavia tuotteita, ei saa pestä pää alaspäin ja harjataan luonnonharjalla. Paremman näköset jos suoristaa föönäuksen jälkeen. Itellä makso 90E laittaminen, ja netistä tilasin ite pidennykset parilla kympillä :) lisää saa kysellä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 11:53

otin selliaisen etutukka letin ja liimalla se laittettiin, mutta se olikin fiasko otos, tai en tykännyt siitä sitten lainkaan, kun se letti oli ainna tiellä, joten nypin sen irti ja vähän aikaan oli etutukka oudon näköinen ..sellainen riivitty....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 12:07

ei ole mutta ihan varmasti vahingoittaa omia hiuksia.. ja ne sitäpaitsi maksaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 12:57

jos laittaa niin kannattaa teipillä. mutta ainahan kaikki vahingoittaa omia hiuksia. itellä on ollu lettejä päätäynnä lisähiuksilla. 3 kk:tta pidin, kun otin pois, hiukset oli ihan loistokunnossa ku letit oli suojannu omia hiuksia kaikelta pahalta, esim. saasteilta ja sampoolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 20:22

ammatti ihmisen laittamana kumpikaan menetelmä ei vahingoita omaa hiusta. ja kun vielä on oikeat hoitotuotteet, saat varmasti kestävät ja siistit pidennykset kummallakin tavalla. pitää vaan muistaa huolehtia pidennyksen säännöllisestä huollosta, niin se näyttää pidempään kauniilta ja luonnolliselta.
kannattaa käydä asiantuntevan kampaajan kanssa keskustelu, kumpi menetelmä olis juuri sulle sopiva. siihen vaikuttaa niin paljon se, millainen on sun oma hius mm. oman hiuksen pituus ja paksuuskin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 14:22

Ei ole. En kannata mitään epäaitoa.Omia hiuksia on ihan riittäävästi ainakin toistaiseksi ja olen myös siinä iässä jolloin pitkät hiukset eivät edes sovi.