mikä on lempiaamiaisenne?

minusta kahvi + paahtoleipä mansikkahillolla <3

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 10:38

muro, rahka ja mansikkakeitto sekotettuna <3 ja toinen on ananaspaloja, tölkkimandariineja, raejuustoja ja vähän cashew pähkinöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.03.2009 - 10:38

Kokojyväsämpylä broilerileikkeellä ja kurkulla, kaksi isoa mukia mustaa kahvia ilman sokeria ja valkasuainetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:40

graavilohi ,kanamunaleipä ja kahvi+ kaurapuuro..voisilmällä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:44

kahvi,kahvi ja kahvi.pitäis kai yrittää syödä muutakin,mutkun aamul ei maistu tai ehdi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:51

Kaurapuuro ja siihen teetä ja torvisoittoa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 11:12

Syön puuron aamulla,et voin ottaa lääkkeeni ja sitten kahvia,myöhemmin syön ruisleipää ja lähden ulos.ruisleipä on hyvä verensokerin ylläpitäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 11:18

Ruisleipää ja kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 11:23

kahvi, banaani, mysli,maito

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 11:24

KOLME SAAVIA KAHVIA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 12:36

Kyllä se on kotona kahvi ja ruisleipä. Hedelmä sitte hetken kulutta. Rissussa kyllä tulee aamupalalla syötyä kaikki mahdollinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 12:45

Hotelliaamiaisella menee lähes kaikkea mitä siellä on.
Kotona en koskaan syö mitään ennen puoltapäivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 13:35

Paras aamiainen on hotellissa siis sen runsauden vuoksi ja syön paljon aamuisin.
Kotona mitä milloinkin, mut aina kuitenkin leipää+päällysteet sekä kuppi kahvia. Jogurttia tai viiliä ja hedelmä, sekä luumumehua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 15:06

Kahvia 2 mukillista ja ruispala ilman mitään päällä.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 17:50

Kahvi kermalla ja banaani sekä toisinaan jogurttia myslin kera. Hyvin kevyt aamiainen on minulle sopivin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 17:54

monta kuppia kahvia rasvattomalla maidolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 21:15

Toisen laittamana mieluiten; paistettua kananmunaa, pekonia, juustoa, suolakurkkua, tomaattia, tuorekurkkua, maksamakkaraa, savulohta, paahtista; tummaa ja vaaleaa, appelsiinimarmelaadii, tuoremehua, maitoa ja mustaa kahvia, voi olla, että joku jäi vielä mainittemati..heh..muroja, puuroo, vitsi sentään siun kanssais, täytyypi täs välis mennä jääkaapille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 22:50

leipää ja teetä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 23:06

Lasi vettä, kaurapuuro pakastemarjoin, lasi mehua, aamulenkki, kahvia, kaksi viipaletta ruisleipää juston kera, lasi vettä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 15:18

Mysli ja sämpylä.