Oletko joutunut soittamaan hätäkeskukseen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 09:47

Kyllä olen joutunut soittamaan ihan itseänikin varten,apu on tullut nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 09:47

Olen joutunut ja aina on apu tullut pikaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 09:54

en ole, onneksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:01

Kyllä olen joutunut ambulansseja ja poliisia hälyttämään, öisin kun kävin töissä niin matkalla oli sellaisia tilanteita että apua tarvittiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:02

kerran, kun isännän traktori syttyi jostain kumman syystä palamaan ja palokunta oli nopeaan paikalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.03.2009 - 10:03

Olen joskus joutunut soittamaan. Mutta siitä on niin paljon aikaa, ettei ollut vielä näitä nykyisiä hätäkeskuksia, vaan puhelut ohjautui suoraan oman paikkakunnan hätäkeskukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:07

pari kertaa sekin on pitänyt kokoe, ambulanssi on löytynyt suht koht rivakasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:32

Tässä muutama viikko sitten jouduin soittamaan kun miehelleni tuli aamuyöstä kauhea pääkipu : (
apu tuli nopeasti ja puheluun vastattiin nopeasti : )) sain hyvän avun ja palvelun : ) Loppu hyvin kaikki hyvin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:34

En ole joutunut soittamaan. Mieheni kyllä joku aika sitten, kun oli ensimmäisenä paikalla kuolonkolarissa.:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:35

olen joutunut joskus nuorena... ala-asteen talkkari kaatui pahasti mopolla... kännissä. naurettavaa mutta totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:57

En onneksi ole joutunut sellaiseen soppaan ja toivottavasti ei tarvitse koskaan turvautua niihin palveluihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 12:36

Olen pari kertaa kun löysin nyt jo edesmenneen tätini kylpyhuoneen lattialta ja sillä kertaa selvisi.toisenkerran tapaili seinistä kiinni eikä suostunut kyytiin oli pakko soittaa apua. Mökillä, joka sijaitsee luonnonrauhassa tuli niin kokava metsäpalosavun haju jota siellä korvessa ei ole haissut.Tuli kuulemma venäjän metsäpaloista sinne asti.Hetken päästä palolentotarkistus lentokone lensi yuli kun olin antanut tarkat tiedot.Väärä mutta asiallinen soitto. Onneksi ei mitään hätää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 12:49

Yhden kerran.
Poliisille myös kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 13:36

Onneksi en ole..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 13:42

Kyllä. Poliisille kun näin jonkun miehen lähtevän tosi maistissa ja kerran automurto, lanssin kun silloinen miesystävä sai pahan flimmerin joka ei ottanut lauetakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 15:49

Kyllä olen joutunut soittamaan monia kertoja vuosien varrella en niinkään omissa asioissa vaan muitten esim. liikenteessä olen ollut monta kertaa silminnäkijä, kerran tulipalon takia jouduin soittamaan.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 21:30

Muutaman kerran.Olen myös käynyt ensi-apu kurssin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 21:49

Hätänumeroon on joutunut soittamaan useamminkin, aina saanut asiallista palvelua ja apu tullut ajoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 22:49

noup

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 23:15

Kyllä muutamia kertoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 08:51

Kyllä olen,kun oman kylän ambulassi oli toisessa tehtävässä ja apua tarvittiin kiireesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 14:33

Kerran olen niin tehnyt. Ensin soitin poliisilaitokselle mutta sieltä kehoittivat soittamaan hätäkeskukseen jotka saavta nopeasti yhteyden lähellä liikkuviin poliisiautoihin. Nopeasti puistoon ilmestyi poliisipartio ja asia hoitui. Itselleni mitään sen kummenpaa ei ole sattunut onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:13

kyllä pari kertaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:52

en onneksi vielä. pelottaa jos joskus joutuis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:52

En ole, onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:42

Olen. Ennen se toimi hyvin, mutta nykyisin vähän niin ja näin...