Onko hätäkeskuksia suomessa tarpeeksi mielestäsi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.03.2009 - 10:00

Kyllä niitä tarpeeksi kuuluu olevan, mutta eivät saa toimintaa oikein sujumaan. Jos ne muutokset nyt sitten auttaisivat avun saamisessa perille nopeasti ja nimenomaan oikeaan osoitteeseen. Ken elää, niin näkee.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 08:45

Kyllä minun mielestäni niitä on tarpeeksi, mutta nyt tulee jotakin muutoksia että puheluihin vastataan nopeammin, siihen voidaan vastata siinä hätäkeskuksessa missä ei ole ruuhkaa ja silti apua saat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 09:06

on kai niitä.. en oo ennen ajatellutkaan tota asiaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 09:28

Mielestäni on tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 09:41

Ei kai se niinkään ole määrästä kiinni vaan siitä miten toiminta on pystytty organisoimaan ja saatu tekniikka toimimaan palvelemaan tavoitteita. Kokonaisuutta voi parantaa muutenkin kuin määrää lisäämällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:05

toivottavasti muutokset tuovat parannusta ja kyllä kait niitä on riittävästi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:47

kyl mä luulen et niit on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 12:50

Ei ole ollut ongelmia tuttavapiirissä, joten kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 23:16

Määrä sopiva, henkilöstölle voimavaroja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 15:08

en usko että niiden määrällä on väliä. se ratkaisee saako sieltä avun tarvittaessa. ajantasaiset pelit ja vehkeet ja ammattitaitoinen henkilökunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:52

sais olla enemmän