Tänne näyttää tulevan aurinkoinen päivä. Mitäs napsulaiset puuhaa? Itse rupean nyt yövuoron jälkeen nukkumaan, öitä vähäksi aikaa

Avainsanat: harrastus koti ystävät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 21:58

Kävin tänään hakemassa meille lastenkodista Laurin 6v.. Olen alkanut Laurin mummoksi,kun on hylätty lapsi. Meillä oli hauskaa kun kävimme yhdessä hiitämässä ja touhusimme koko päivän. On niin onnellinen kun on mummo olemassa,ja miheni on pappa.

Kysyjän kommentti

Kaikille taas kiitokset vastauksista. Liisukka teet tosi arvokasta työtä, siinä on esimerkkiä meille muillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 08:04

Juu aurinko jo pilkottaa mukavasti. Tänään perus lauantai, kauppaan ja vähän siivoilua. Kävelyllekin yritän keretä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 08:10

Hieno päivä näyttää tulevan, kirpputorille ajattelin tänään mennä aikaa kuluttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 09:07

haluaisin kanssa vielä nukkua mut en viitti.. vielä pitää opiskella ja vois mennä ulos nauttimaan auringosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 09:32

Luen koko viikonlopun työasioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 09:42

Täälläkin paistaa auringo,tuulee kyllä kylmästi.Tavallinen lauantai siivousta,kaupassa käynti illemmalla saunomista,sit vain ollaan.Saattaa olla,et leivon jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.03.2009 - 09:42

Aurinko paistaa täysin pilvettömältä taivaalta. Ulos olisi mukava lähteä, jos nyt sitten ehdin näiltä muilta kiireiltä. Napsuilu, TV-urheilu ja pienet kotityöt vie aikaa niin paljon. Ehkä kauppaankin on mentävä. Pitää ensin tutkia kaappien sisällöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:05

Käyn ostamassa uuden hammasharjan, vyötän nuttuni ja lähden reissuun ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:10

hyvää unta mariaana 53 ja oikein lystikäst reissuu valperille...meillä on tyttären lapset nyt viikonlopun ja heidän kanssa ulos jotain puuhasteleen, ruanlaittoa, pääsiäisruohoa laitetaan jo kippoihin, isäntä lupas pihasaunan tänään lämmittää , joten saunomaan ja ehkä pelataan jotain lautapelejä ehtoolla lasten kansssa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:34

Meillä on siivous päällä, tää aurinko ja kevät saa nyt aika aikaseksi sen, että jaksaa vähän touhuta kotona ja laittaa paikkoja kuntoon : )
Kauniita unia sinulla : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:39

ihanan aurinkoinen aamu!!!!!:) ajattelin lähteä pitkälle kävelylenkille tämän aamukahvituksen jälkeen. hyvät unet sinne!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 12:52

Kaksi tuntia kolasin lunta yläpihalta alas, muuten sitä on siellä vielä juhannuksenakin.
Auringossa oli +13 ja varjossa -3.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 19:51

Japp kyllä aurikoa on tullut koko päivä otettua ja on ollut sellainen+26 lämmintä joten aivan mukava.
Illalla sitten on mentävä kävelee ja ruokaa sulattamaan, kun on aurinko laskenut.