Millaista tanssahtelua harrastat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 23:17

Naisten hakuja

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 01:27

en millaistakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 02:16

kansantansseja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 02:59

kaikenlaista.. työkseni sekä huviksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 06:55

Valssia , tangoa, humppaakin tykkäisin tanssia mutta selkä ei suostu, nuorempana olin kova tanssimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 07:42

Ennen käytiin viis´kertaa viikossa tanssimassa...melkein kaikki sujuu, mutta en tiedä just nyt tänään. Viimeksi olin kunnolla tansseissa kai 10 v sitten. Taito lienee ruostunut, niin kuin tää mummokin.
Joskus tanssimme töissä vanhusten kanssa hitaita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.03.2009 - 09:33

Huh, en minkäänlaista. Inhoan tanssimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 09:33

En ole ikinä pitänyt tanssimisesta.Joten en minkäänlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 09:53

Nykyään satunaisesti tanssin. nuorena oli intohimo tango,humppa,letkajenkka ja valssikin meni ja ihaa oli kun loi kova vienti. On vain kivat muistot jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 09:59

Mikä nuorena oppii,sen vanhana taitaa,jos kunto kestää,tanssin tangoa,valssia humppaa jenkkaa en oppinut ikinä,mutta polkkaakin olen tanssinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:27

ihan kaikkia, nyt juuri opin tämän nuorison suosiman siivous tanssin, siinä imuroidaan, pyyhitäänpölyjä ylhäältä ja alhaalta..se oli todella hauska tanssi, minä rakastan tanssia ja kaikkia eri lajeja , olin joskus nuoruus vuosina tanssikoulussa , kun kierreltiin maaseutuja niin parina sellaisille , joilla ei ollut paria, siinä sai ihan ilmaisiksi tanssia..kyllä käytiin tanssimassa ihan joka päivä, jos vain oli tanssit, eikä ollut yhtään väsy vaikka ois seuraava päivä ollut koulu, tai työpäivä, mutta nyt kun olin tansseissa , (synttärillä)joisa tansittiin, niin seuraava päivän olinkin ihan poikki, niin koko ämm kuin kontitkin..ja viikko meni parantuessa konttien meinaan, no tänä vuonna onkin ollut noita tansseja jo ihan kivasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:36

Itse tanssahtelen välillä kissan kanssa.. Baarissa tulee joskus pyörähdettyä tanssilattialla. Häissäkin joskus valssia pyörinyt:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:40

en muuten mitään mutta saatan lenkillä käydessä ottaa muutaman tanssiaskeleen aina jonkin reunan päälle , siis esim. kannon ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 13:34

Lähinnä Dancing with Myself - Billy Idol.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 17:56

Vatsatanssia, ennen ihan kurssilla, nykyään kotona opetusvideoiden välityksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 18:57

en oikeen mitää muuta ku moshausta ekikoilla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:00

kaikkea TANSSITTAVAA, nykytanssista en tykkää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:44

En julkisesti mitään. Kotona joskus jorailen. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 15:48

sellasta hitaanpaa nyhjäämistä (mieluummin)