Missä tilanteissa olet synnittömänä heittänyt ensimmäisen kiven?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 10:06

Syntiä tehneenä ja synnissä eläneenä en heitä kiveä,mutta varmasti siihenkin olen syyllistynyt,mutta kyllä siperia opettaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 07:02

En varmaan koskaan, olen niin syntinen ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 07:44

On ollut paree olla heittämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 09:10

Jos olen osoittanut jotakin yhdellä sormella virheestä niin silloin neljä sormea osoittaa minua itseäni.

Niin se on. Paree olla osoittelematta ja heittelemättä kiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.03.2009 - 09:32

Eipä noita tule heiteltyä, sen verran syntinen olen itsekin, enkä ole kenenkään tuomari. Tuomitsemiset kuuluu ylemmälle taholle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 09:35

En pysty heittämäään ensimmäistä kiveä,niin syntinen olen itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:17

Tuskinpa siltäkään rötökseltä kukaan on välttynyt jos ihan tarkkoja ollaan (ihminen on niin nopea reagoimaan toisten virheisiin, ne huomataan paljon ennen omia), mutta tietentahtoen en ole marssinut lynkkausjoukon kärjessä .......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:38

eipäs tuota kiviä tuossa mielessä heitellä, mutta oikeassa elämässä on tullut leipäkiviä veteen heiteltyäkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 23:19

Aina, mutta ei ole ollut mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 08:49

Ei ole ollut mahdollista,syntiä on tullut tehtyä,ihan minkä uskonnon mittapuun mukaan tahansa,joten ei voi ketään heitellä.
Sekin olisi syntiä oman uskontoni mukaan,sillä heikompiaan ei saa kiusata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:45

En varmaan missään tilanteessa. Yleensä on tullut mieleen lähes välittömästi, että mitä, jos itse olisi samassa tilanteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 15:55

Ikinä en ole ajanut autoa puolenkaan keppanan jälkeen, rattijuopumusasioissa tulee otettua aika tiukkoja kannanottoja, oliskohan joskus 'kivikin' singonnut ...?