mitä tehdä kun pierettää jatkuvasti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 22:44

Joka pierun pidättää, saa taudin tahallaan. Sanoo vanha kansanviisaus. Siis anna tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 22:40

osta hiilitableteita..ne auttaa myöskin ilmavaihoihin...öitä sinulle ja päästöillesi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 22:49

Ja kun on prujahtanut, niin siihen voi tokaista:
Oho, pieru pääs vaikken pidättänytkään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 22:53

Usein paikoillaan olo ja jatkuva istuminen keräävät kaasuja suolistoon. Liikunta auttaa. Ja jos olet yksin niin anna tulla vaan. Kyllä se joskus loppuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 22:54

katso mitä syöt ja jätä syömättä niitä mitkä pierettää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2009 - 23:12

Meinas tulla pieru, mutta meni takaisin, että narahti. Näin siis sulla. Kato vähän mitä syöt, niin rauhoittuu se ilmavaiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 23:18

Piereskele vapaasti . Se on halpaa huvia varsinkin suhupieru hississä tai ruuhkabussissa ja rupeet paheksuvasti katselemaan ympärillesi kuka haisee ja voihan sitä kysyä et onks jollain huonot housussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 01:11

Ken haisun ilmoittaa, se on haisun isä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 03:05

Syö jotain järkevämpää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 06:38

Minulle sipuli aiheuttaa kovasti tuollaista, mutta kyllä maailmaan ääntä mahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 09:39

Laktoosi-intoleranssi varmaan.Vältä maitotuotteita hetken aikaan,jos se auttaa,niin kyse on aivan tavallisesta "pierutaudista".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 09:46

opettele päräyttelemään Porilaisten marssi, saat keikkatöitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:07

Pierua ei saa pidättää sen pitää antaa tulla tupruttaa.....Meillä on välillä kotona ihan (piarukilpailut).....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:38

Anna palaa vaan : ) töräyttele kunnolla : )) ja hanki kaasunaamari : ))myös naapurillesi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 10:43

koklaappa olla laktoosittomalla linjalla muutaman viikon ni luulis auttavan. tiedän tuskan, koska ollessani toissapäivänä elokuvassa etupenkilläni istuva nuori jätkä kärsi varmasti samasta oireyhtymästä, minä siinä joudun 3 tuntisen ajan sitä kestämään :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 13:17

Älä syö hernekeittoa ja ruisleipää joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 23:23

Toalettia kohti kiiruhtaa kannattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 08:54

Ei taida auttaa muu,kuin ruokavalion tarkistus ja liikunnan lisääminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 14:18

Sorry, onpas aika alatyylinen ilmaisu tässä ksymyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 12:53

Tunteita ei saa piilottaa, joten anna paukkua !!
Ei, mutta vakavasti otettuna, kannattaa varmaan tarkistella mitä syöt ja kuinka paljon liikut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:46

Muuta Saharaan. ;)