onko hyviä vinkkejä amsterdamiin ekaa kertaa lähtevälle??

esim. mitä on hyvä määrä rahaa viikoksi??kuinka siellä ovat paikat(kaupat,hostellit sun muut) auki sunnuntaisin?

Avainsanat: amsterdam vinkki loma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 20:20

www.amsterdam.info/fi/ tässä linkissä tietoa siitä mitä kannattaa käydä katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.03.2009 - 20:13

coffee shop.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 21:24

Ole varovainen : ) ja pysy kaidalla tiellä ja erossa huumeista !
Siinä sinulle todella tärkeitä vinkkejä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 22:07

Amsterdam on kaupunki täynnä kiinnostavia kohteita.
Ohessa kartta, niin löydät helpommin kaikkiin mielenkiintoisiin paikkoihin.

maps.google.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 01:03

Kiertoajele bussilla ja vesibussilla. Dam-aukio kuuluu matkailijan yleissivistykseen.
Sen maalarin (muistikatkos) tuulimyllyateljee ja totta kai Anne Franckin kotimuseo.

Lähteet:
Käynnit 1976 ja 2006

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 07:56

Just noita samoja meinasin suositella mitä tuossa edellä ovat jo kertoneet. Museoitakin on paljon hyviä. Itse kävimme Rembrantin tauluja katsomassa. Kanavaristeily kannattaa ekakertalaisten tehdä. Punaisten lyhtyjen alueelle tottakai. Amsterdam on ihana kaupunki ja niin kauniskin. Jännän malliset, värikkäät talot, sillat, polkupyörät ja kivat,viihtyisät bubit. Sinne matkustaa mielellään toistekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 09:47

Kiertele paikkoja jokilaivoilla.Saat Amsterdamista upean kuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 08:45

Kannattaa mennä vesibussilla kiertelemänä kanavilla. Kaunis kaupunki, paljon taidetta ja museoita eli niihin jos on kiinnostusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:11

Joo museoita löytyy tosiaan joka lähtöön mm. Seximuseo, Cannabismuseo, Orjamuseo jne. , puhumattakaan niistä kuuluisista maalareista ja siirtomaa-ajan ryöstösaaleista ... mutta ihan elävää elämääkin laidasta laitaan ja ainutlaatuinen (kanava)kaupunki miljöö