mitä käy jos syö koiran paskaa?

maistuu pahalle

Avainsanat: apuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 20:01

Älä hassuttele! Ei se ole tarkoitettu ihmisten syötäväksi. Jätä nyt maan matosillekin jotain jauhettavaa.

Eri asia on, jos suusi maistuu koirankakalta nyt. Ehkä on aihetta muistella mitä olet juonut viime aikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.03.2009 - 19:56

Ei kai mitään, kun siellä vielä ihmettelet. Eikö muuta syötävää ole?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 19:57

tulee varmasti huono olo :S

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 20:02

Jackass huumoria.
Tuskin shit ä vahingossa kuitenkaan tulee nautittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 20:02

kai tulee vatta kipeeksi ja saattaa yrjö lentää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 20:08

Voisiko vaikka naapuri antaa sulle ruokaa jos nätisti pyydät, ja sanot että koiran kakka maistuu pahalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 20:08

Saatat saada jonkun bakteerin, josta voi olla vaikea päästä eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 20:09

tuli mieleen vanha sanonta :
"halvat on hullun huvit"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 20:12

Taitaapi olla sama kysyjä, jonka äskeiset (kin) kysymykset on poistettu.
Tällä kertaa ja vai tällä kertaa vastaus tämän kaltaisiin kysymyksiin: Siitä sairastuu. (jos et jo ole).

Lähteet:
havainnot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 20:12

multa tulis oksennus.. hyiiiiii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2009 - 20:14

Pistä ihmeessä kanelia päälle,niin ei ole niin pahaa. Itse en kyllä pidä sitä kärkipään ruokana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 20:22

Kokeile ihmeessä, varmasti ainutlaatuinen makuelämys!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 20:34

Ihmiset syövät vaikka mitä, olen telkkarista nähnyt kun amerikkalaiset syövät isoja koppakuoriaisia ja iilimatojakin ja onkimatojakin, popsi ihmeessä herkut suuhusi, se koirankakka on kyllä kerran jo muhinut voipi olla vaikka jauhelihaa, hyvää ruokahalua, ei siitä mitään vatsakipuja tule. Muuten oletkos kokeillut rupisammakkoa, olen kuullut että ne ovat ranskalaisten herkkua. Eikun vaan baskeri päähän ja porvoon lankkua kaupanpäälle.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 21:25

Varo parvoviirusta jos meinaat maistaa, meillä päin on veriripulia liikkeellä : (

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 21:31

No syöppä sitten sitä koiranpaskaa,ja kerro miten kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 21:46

hihih hihihih henki haisis pahalle tsihhhh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 22:03

OOt kaiketi jo maistanut..kannattas varmaan ennen nukkumaan menoa pestä edes hampaat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 22:52

ei mitenkään syöpä ihan rauhassa vaan , jos mieles tekee...jos sit kuitenkin jotain tapahtuukin niin on ihan oma vastuus, sekä seurauksesi..idiöötti.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 01:16

Onk joku syäny sun suullas kissanpaskka? (Hiatanen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 13:40

Yööh en haluu tietää :D ehkäpä yrjö tulee sen jälkee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 23:33

Vie lapsi suun ja nielun desifioinnin jälkeen lääkärille.