Miks suklaassa on aina hasselpähkinää?

Yritimpä täs eile ettiä pieniä suklaamunia pääsiäiseks pääsiäiskippoon.No melkee joka ikises pussis luki tuoteselostees hasselpähkinää.

Lisätty: 20.03.2009 - 18:28

Täytynee hieman tarkentaa.Kaikisha lukee saattaa sisältää,mut tarkotan näitä monia laatuja johon sitä on pistetty takotuksel tekovaihees.

Avainsanat: hasselpähkinä suklaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 18:16

en ole varma mutta luulisin että kaikki eri makuiset suklaat kun tehdään samassa tehtaassa niin on saattanut suklaan sekaan sekoittua vahingossa pieniä jäämiä hasselpähkinää... eli ei niissä siis välttämättä ole sitä hasselpähkinää, mut saattaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 18:30

käytät sanaa melkee,siis kaikissa ei ole hassel pähkinää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 18:37

Näin se on kuten hunksi sanoi että pieniä jäämiä laadunvaihdon takia saattaa olla . Hässelpähkinää tmv. Pähkinärouheella maustettu suklaa on varsin yleistä. Makujahan ja täytteitä on vaikka kuinka monia.Yleensä suklaamunat ovat tummaa suklaata jossa kaakaomassan osuus on suurempi kuin maitosuklaan. Aivan varmasti löydät tuotteen johon ei ole tarkoituksella lisätty pähkinää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 18:57

eihän niissä kaikissa.. eiks ne oo erikseen missä sitä on?

Lisätty: 20.03.2009 - 18:58

jaa no ehkä ne on tullut siihen tulokseen että ihmiset tykkäävät siitä (en tosin tiedä miten :) )

Lisätty: 20.03.2009 - 18:58

mut lähetäppä fazerille vaikka palautetta ja kysy tätä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2009 - 19:42

Jäämiä voi olla, mutta ne ei maistu siinä suklaassa eikä niitä huomaa muutenkaan. Se teksti on allergisia varten siihen laitettu varoitukseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 19:47

Olen luullut,että pähkinöitä on vain pähkinä suklaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 19:52

Kyllä se niin menee kuten muutama jo tiesikin että kun samoilla linjoilla valmistetaan myös sitä pähkinäsuklaata niin jäämiä saattaa olla ja herkkähipiäiset reagoida.
Ei voi vaatia miljoonakorvauksia kun varoituksia on mieluummin liikaa kuin liian vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 16:22

Lienee useimmissa tapauksissa vain varoitus varmuuden vuoksi. Mutta miksi Lidlin suolapähkinäpusseissakin lukee, että saattaa sisältää pähkinää?