Minkälaisia kokemuksia on laihduttamisesta? Miten voi onnistua parhaiten?

Terveisin: itsehillinnän opettelua tarvitseva.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 18:23

Makeisia en oo jättäny pois,mut vähentäny sen ver et sen kalorimäärän pystyy kuluttaa.Oon kirjastost lainannu voimistelu kirjoja,lumien sulettua lenkille ja tietty miul on apuna myös keilailu.Tosin miul on kivuliaat menkat joten niitten aikan ei pysty liikuntaa harrastaa ja suklaata on PAKKO saada =).Päättäväisyyttä tarvitaa et pystyy alottaa tauon jälkee uuestaa.Vettä juoda aika paljo ja nesteen poistoa.Jos on nestettä elimistös ni pelkästää sen poisto jo puottaa hieman painoa.Normaali ruokaa ei pidä vähentää,ainoastaan rasvaa,mut sitäkä ei pidä ihan kokonaan jättää pois.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 18:27

Kova itsekuri ja pienemmät ruoka-annokset. Karkit ja muut makeat pois ja vähennä rasvaa. Juo vettä ja liiku. Syö kuitenkin tavallista kuitupitoista ruokaa, ruisleipää ja vihanneksia/kasviksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 19:00

itse laihdutan koko ajan.. syön vähemmän mitä kulutan. Sun pitää vaan pystyä olemaan napostelematta, ja syömättä mitä listassa ei lue. Se vaatii hyvää itsekuria, ja itse olen pystynyt siihen.. muista juoda paljon vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 19:34

Siis nyt ois oikeesti laihduttaminen edessä ensimmäistä kertaa elämässä. Sellanen 4-5 kg pitäis pudottaa, mutta en pääse alkuun millään. Yritän rueta ensin pienentämään ruoka-annoksiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2009 - 19:40

Syömällä paljon kuitupitoista ruokaa, siis täysjyväleipää, vihanneksia ja hedelmiä. Kaikki pullat, kakut ym. kahvileipä kokonaan pois. Sokeri pois, rasvat ihan minimiin. Ja muista juoda vettä päivittäin n. 1½ litraa. Ja liikuntaa pitää harrastaa vähintään puoli tuntia joka päivä. Näillä ohjeilla laihtuu varmasti. Kokemusta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 11:05

liikunta terveelliset elämäntavat..lisää kasviksia ,suosi valkoistalihaa ja muista liikkua...niin ja jos tekee mieli makeaa, niin hedelmiä niistä saa terveellistä luonon sokeria ja ovat todella hyviä, esim.viinirypäleet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 23:37

lepo ravinto liikunta sopivassa suhteessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:54

itsekuria...itellä ei kyllä riitä tarpeeksi:S

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:50

GI-dieetillä onnistut varmasti sillä siinä on enemmänkin kysymys terveistä elintavoista. Kannattaa kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:21

109 stä 78 aan, tarkka ravintokontrolli ja kova kunto-ohjelma (6 kk), ei koskaan enää ...