Komisario Montalbano , oletteko katsoneet TV:stä? Mitä pidätte?

TV2:lla torstaisin.

Lisätty: 23.03.2009 - 08:20

Kiehtovaa on tuon sarjan erilaisuus dekkarisarjana. Hienot maisemat, Sisilia myös jonkin verran tuttua. Särmikkäät henkilöt!
Donna Leonin dekkareita taas en ymmärrä lainkaan, ostin pari klp mutta kumpikin jäi kesken.

Avainsanat: italialainen sarja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 19:54

Minä pidän Montelbanosta jo pelkästään sarjan kuvauksellisuuden takia. Upeita maisemia ja mahtavat rakennukset.
Asuntojen vanhoillinen sisustus, joka ovat kumminkin mukava, minulle vieras ruokakulttuuri kiehtoo myös.

Poliisiaseman henkilökunnan keskinäinen kommunikointi ei ole ihan tavanomaista. Kaikenkaikkiaan englantilaisiin ja amerikalaisiin sarjoihin turtuneena tämä italialaissarja oli virkistavä poikkeus.

Olen lukenut myös Donna Leonin kirjoittamia dekkareita. Samanlaiseen ilmapiiriin hänkin on roolihahmonsa ympännyt vaikka onkin amerikkalainen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 15:19

Minä olen sitä katsonut muutaman jakson, ihan mukava ja rauhallinen murhasarja, en pidä kovasta pyssyjen räiskinnästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 16:17

ei sano mitään kyseinen ohjelma...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 16:47

En ole katsonut kyseistä sarjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 19:19

Aiemmin sarjasta on nähty kymmenen jaksoa, viimeksi vuonna 2003. Ne tuli katsottua melko tarkaan, nyt en ole jaksanut, niin samaan kaavaan puristettuja nämäkin, ettei tiedä katsooko uusintaa vai uutta jaksoa.