Miksi vatsani on aina kipeä ja sekaisin? Lääkäritkään eivät ole löytäneet tähän vastausta...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 15:20

Jos ammattitaitoiset lääkäritkään eivät ole siihen löytäneet vastausta niin tuskin täällä olevat poppatohtoritkaan sitä keksivät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.03.2009 - 14:13

Sinulle on varmasti tehty kaikki mahdolliset kokeet, myös laktoosirasituskoe? Ruokavaliolla, stressillä ja jännittämiselläkin on omat osuutensa joissakin tapauksissa. Tuskin mitään vakavampaa kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2009 - 14:56

Oletko tarkistanut mitä syöt. Jos ruokasi on rasvaista jo se yksinään voi sekoittaa vatsan. Maitotuotteet sekoittaa myös vatsan toiminnan. Kahvi, alkoholi. Ruoan hotkiminen tuo ilmaa vatsaan ja taas on vatsa kipeä. Syitä on hirmusen paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 15:14

ehkei jokin ruoka-aine vaan sovi sinulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 16:25

Onko tullut testatuksi tämä keliakia-allergia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 16:53

Onko Helicobakteeritesti tehtty. Isälläni oli vaivoja kymmeniä vuosia.Tuo löydös oli jaa lääkiekuurin jälkeen vatsa ollut kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 20:24

Poltatko paljon tupakkaa ja juot kahvia? Oiva yhdistelmä pitämään vatsan jatkuvasti ei-normaalina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 21:46

Itseäni vaivasi sama ongelma kunnes vaihdoin laktoosittomaan ruokavalioon. Sekin on varmaan jo sinulta tutkittu?? Myös keliakia voi olla mahdollinen syy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 11:26

minullakin oli sama ongelma ja vaihdoin hylä tuotteisiin..jopas loppui kivut ja yökötys..kokeile tuotakin , minullekin näytti , ettei ois laktoosi allerk. mutta itse kokeilein hylä tuotteita ja apu tuli sillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:54

Jos on maidon imeytymishäiriö, rauhoita vatsa ruokavaliolla. Muuten kannattaa miettiä nukkuuko, lepääkö, ulkoileeko ja liikkuuko tarpeeksi ja syö säännöllisesti.