Kertokaahan elämyksellinen kaupunkilomakohde euroopasta? Hotelli myös? kevät vai syksy?

Lisätty: 20.03.2009 - 14:20

Välimeri olisi hakusessa.. kulttuuria tms ja ehkäpä hieman samalla rantaloma mahdollisuuttakin..

Avainsanat: kaupunkiloma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 21:59

Onhan noita mielenkiintoisia kohteita. Esimerkiksi :
Funchal Madeira, kohde luonnonystävälle, kaupungissakin riittää nähtävää.
Lissabon Portugali, aina varma valinta, myös rannat lähietäisyydellä.
Rooma Italia, Ikuinen kaupunki, paikka jossa viikko on liian lyhyt tutustumiseen.
Nizza Ranska, Jetsetin paikka jo vuosien takaa.
Ateena Kreikka, rannalle suunnilleen sama matka kuin Roomassakin.

Nämä ja useat muut odottavat uteliasta matkailijaa.

Kysyjän kommentti

kiitos :) hyviä vinkkejä :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 14:02

Hieman lisätietoa kaivattaisiin. Liian laaja kysymys vastattavaksi, koko Eurooppaa ei viitsi alkaa selostelemaan... elämyksiä kun on Eurooppa täynnänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 15:38

Barcelona, löytyy kultuuria, historiaa ym. ja rantaa

hotelleja riittää valittavaksi, esim.

finland.hotels.com/search.do...=Barcelona

hyvä sekä keväällä että syksyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 16:40

kreikka, rodos. ja alkukeväästä, ihanan rauhallista ja lämmintä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 19:38

Amsterdam, tekemistä, katsomista ja kokemista löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 23:12

monia on, edellä ei budapestiä, suosittelen, olen käynyt kaikkina vuodenaikoina , ana löytyy mielenkiintoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 11:39

Lontoota suosittelen. nähtävyyksiä, hyviä ruokapaikkoja sekä shoppailumahdollisuuksia!