Voiko lapsen isää tunnistaa ennen lapsen syntymää. Eli raskauden aikana?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 01:32

Ehkäpä voi kun lasket kalenterista kenen kanssa olet ollut ja sitten ultraäänessä lääkäri kertoo kuinka pitkällä olet, niin voit siitä päätellä. Ei kyllä oikein muuten ole varmempaa konstia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.03.2009 - 08:12

Kyllähän sen voi tehdä lapsivedestä, mutta ei mikään turvallinen tapa. Toivottavasti odottava äiti ei edes harkitse sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 08:23

Kerkeää sen saada selville syntymän jälkeenkin,aikaa on sitten runsaasti ihminen elää keskimäärin 75 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2009 - 10:58

Ymmärtääkseni ei, vaan testit tehdään lapsen synnyttyä. Ja siellä testissä pitää käydä myös kaikkien isäehdokkaitten lapsen ja äidin lisäksi. Tämä on ihan ikioma käsitykseni asiasta. Varmaankin netistä löydät varmaa tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 11:06

Kannattaa olla vain tuttujen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 11:34

Tietääkseni voi,mutta kannattaa odottaa lapsen syntymään asti,jolloin DNA-testit voidaan tehdä turvallisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:03

parasta se olisi tunnistaa ennen raskauden alkamista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 20:33

Aina on olemassa keskenmenon riski, joten kärsivällisyyttä.

Lähteet:
www.vau.fi/templates/QApage_...92980.aspx

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 21:48

Ai et ois väärä isä ja tekisit abortin??? Sitä ei varmaankaan tehdä vaikka se olisikin mahdollista koska se on moraalitonta.