Jatkuu...mitä erikoista tai eksoottista JUOMAA olet maistanut tai jopa juonut?

Maistoin TI´PUNCHia,mutta se on vahva lyhyt drinksu,aperitiivina nääs...

Avainsanat: juomat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 00:01

Pontikkaa, kiljua, tuoremehua...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 00:04

Ponchaa ja punaista limonaadia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 07:53

oliko se rakia, mitä bulkaariassa tarjoiltiin, no jotain aivan kamalaa se oli ja haisikin ihan kaameelle, että yöx ja kreikassa oizo ..voi olla väärin kirj. mutta se oli kamalaa ja täällä kotomaassa viimeksi kun tarjotiin, salmiakkikossua tai salmaria, niin yöx..se maistui , kuin yskänlääke hyi...näistä jos tarjoiltais kaiken aikaa, niin minä sylkisin kuppiin ja sanoisin..kiitos ei....on varmaan joitain muitakin, mutta en nyt muista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 08:30

Kiljua rippikoulun päättäjäisissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 09:03

Eksoottiselta maistui raki/tsipouro Kreikassa. Kaamea maku, mutta kotonakin muutama pullo, matkamuistona tuotu. Ei oikein käy kaupaksi... mies joskus tarjoaa meisvieraille.
Ouzo on linnunmaitoa tsipouroon verrattuna (jota toki on erilaisia variaatioita riippuen valmistajasta ja onko kerran vain kahdesti tislattua).
Raki on hyvä lääke eli desinfioiva. Sitä kokeilin taannoin Kreetalla kun olimme ruokakurssilla ja minulla tuntui kurkkukipua. Mieshenkilöt kehoittivat ottamaan rakia muutama kerta päivässä pienen annoksen (sitä tarjottiin vierailukohteissa 4 kertaa samana päivänä). Auttoi, seuraavana päivänä oli kivuntunne poissa.

Lisätty: 20.03.2009 - 14:11

Sake on eksoottinen juoma, on se niin hirveätä ainakin että pääsee joukkoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 10:23

Onko SAKE eksoottista? Jos on niin sitten sitä.
Kotimaiset (pontikka, kilju, sahti) on monessa paikassa jokapäivä pöydässä,
joten ne ei varmaan ole mitään exotiikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 10:29

En ole käyny ulkomailla siksi ei ole tietoa. On tullut juotua vain kotimaisia juomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2009 - 10:48

Pontikkaa ja kiljua olen maistanut, mutta onko se muka eksoottista. Ei mielestäni. Marokossa join jotain hirveää teetä (vihreätä, mintun makuista, paksua ja makeaa). Vieläkin alkaa oksettaa, kun ajattelenkin sitä makua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 11:09

Vettä päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 11:39

Japanilainen Sake on järkyttävä makuelämys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 12:54

Pappa Tunturi baarin "MYRÄKKÄ" Myräkän kanssa sitä ei ole muille kerrottu, mutta se kolisi pahasti ja juoman kekesijä mukana, niin oli liikaa mulle, joten siirryin kevyempiin juomiin!
Siellä suomessa onkin ollut aika "myräkät " ilmat tässä keväällä varmaan kannattaa tulla tänne nauttimaan myräkästä sisäisesti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:10

Maotai

( Keisareiden ja suurmiesten legendaarinen iloliemi)

pontikkaa, sanoisin metsien mies

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 15:50

Hollantilainen pontikka oli tujua, se Genever siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 15:52

aasinmaito 'olutta' Lesothossa,
(olisin vaihtanut kuraveteen jos olisi ollut tarjolla)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 11:28

Intiassa tuli maistettua paikallista pontikkaa feniä. Ja kyllä oli vahvaa, pöpöt lähti sen siliän tien:D