Joko hankit naamarusketusta (parvekkeella, terassilla tai mökillä tms.?) Miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 20:36

Ruskettunut iho vetää vääjäämättä suun hymyyn.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 00:02

No kun on sellainen melkein itsestään ruskettuva ihotyyppi, niin naamarusketusta ei voi välttää kevättalven hangilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 00:12

Jo vain, rajatonta rusketusta naamalle.Miksi?Sitä kun vain väkisinkin tulee;ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 00:26

njet, tuloo serotoniinimyrkytys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 01:29

Täytyy alkaa ottamaan kun se nyt vihdoin paistaa ja kotisolarium on käytössä myös. Otan pohjaväriä jos vaikka sitten pääsisi etelään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 07:54

ei vielä ku on liian kylmä vielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 07:56

yritän, kyllä kaikkeni vältää aurinkoa ja sen ottoa, mutta väkisinkin sitä naamaan tulee ja aina naama punasena, kun olen niin herkkä palamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 08:29

Pidän rusketuksesta, se sopii minulle. Kotisolarium joskus käytössä. Ulkona liikkuessa saa väriä kasvoihin ihan huomaamattaan, ei tarvi tarkoituksella hankkia.

Lisätty: 20.03.2009 - 09:54

Aurinko on myös terveellsitä mutta jos polttaa ihonsa, silloin voi saada melanooman.Eli järki mukaan senkin asian kanssa, sama juttu eräiden nautintoaineiden...liika on liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 08:33

Aurinko hengen vaarallista,monet tuttavat käyneet ruskettamassa itseänsä,ja kuolleet auringosta saamaansa melanoomaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 09:52

Kyllä hankin naamarusketusta, rakastan lämpöä ja aurinkoa : ) mutta otan sitä varoen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 10:25

Rusketus tulee naamavärkkiin ulkoillessa, ei tarvitse patsastella ikkunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2009 - 10:44

Kunhan hiukan vielä lämpenee nuo päivän asteet, niin parkkeeraan itseni parvekkeelle ruskettamaan naamaani. Jaa, miksikö. No siksi, että olen ihan vaalea naamastani. Rusketus parantaa kasvojeni väriä. (ja lisää ryppyjä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 11:10

Ulkoillen saan rusketuksen, en käytä huntua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 11:40

En hanki.Rusketus saa naaman näyttämään vanhemmalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:14

se on niitä harvoja juttuja jotka tulee hankkimatta, syntymälahja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 15:53

Olen lopettanut sen auringon ottamisen, siis makoilun koska tulee maksaläiskiä ja nyt on melanoomaa yllättävän paljon. Muuten ulkoillessa sitä väriä tietenkin tarttuu normaalilla tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 15:55

hankkimatta tulee kun viitsi naamioituneena kulkea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 16:58

En kyllä rusketu,palan herkästi,mutta väriä on saatava kasvoille,ettei näytä kalkkilaivan kapteenille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 18:02

Miula sama ku kissaäidillä.Bigmentti puuttuu sen takia ei rusketu vaan palaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:58

En hanki. Yritän välttää sitä.