Mitä erikoista tai eksoottista ruokalajia olet viimeksi maistanut tai jopa syönyt?

Sain maistaa mustaa makkaraa(Tapolan)vähän aikaa sitten kera cranberryportsaucen;maistui hyvältä.Eksoottista herkkua!

Avainsanat: ruokaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 13:12

hapatettua hain evää, pärjää hyvin ruotsalaisten hapansilakalle

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 23:41

Eksoottisuuvesta tiiä, mutta paikallislehen täytetyt paprikat-resepti vei kielen tunti sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 23:46

No jos tämän päivän kokemuksista puhutaan, niin lounaalla oli bataatista tehtyä 'lanttulaatikkoa' , ei paha

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 08:00

muistan, kun eka kerran söin kevätkääryleitä oli maku ihan kaamea, mutta mitä ennän syöt sitä samaa niin nmakuaisti tottuu ja nykyisin se on jo herkkea..suuri herkkuni oli eilen uunijuusto+mustaherukkahillo ja oli ihan taatisen hyvää...maistakaappas..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 08:39

englannissa Howe,n kaupugissa söin fish and chip, tosi pahaa.kala oli raakaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 10:27

Ehkä Paella kaikilla mahdollisilla äyriäisillä.
Mitä eksoottista on tampereen "kansallismakkarassa"?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2009 - 10:41

Joka päivä jotain, koska tekemäni sörsselit ovat mitä suuremmassa määrin eksoottisia. Yhdistelen milloin mitäkin ruoka-aineita kokeilumielessä. Joskus jää jopa itseltäni syömättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 11:10

Mutakakkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 11:41

Espanjassa etanaa,joka oli noin 10 x 10 cm kokoinen.En voinut syödä,mutta maistoin kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 14:12

Taannoin Kreetalla tarjottiin etanoita, en syönyt, kun en olisi voinut! Eli oli vain läheltäpiti-tilanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 15:55

Etanoita olen syönyt, tosin itselle ne eivät ole enää exotiikkaa. Innolla odotan tulevia Madeiran herkkuja ja yllätyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 03:31

No en tiiä lasketaanko sushia erikoiseksi näinä päivinä mutta sitä silti kuukaus sitte Chilessä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 14:13

sushia eise varmaan ees oo mitään erikoista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 21:21

tossa tuli mennä viikolla naposteltua friteerattuja skorppioneja, oikein rapsakoita