Miten reagoisit jos Napsua koettelisi jonkinlainen häiriö ja kaikki pisteesi katoaisivat!?

Lisätty: 20.03.2009 - 21:50

Hahaa sarkastiset vastauksenne ovat ihan parhaita!! :D

Avainsanat: napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 23:34

Reagoisin t o d e l l a rajusti; opponoisin hallitukselle ja oppositiolle; eihän sitä perusoikeuksiin voi...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 23:42

Mulla on vain muutama sata pointsia,ettei haittaa tahtia eli ottaisin ihan coolisti=sattuuhan sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 00:11

Tuskin juuri kukaan noista pisteistä välittää hölkäsen pöläystä. Uudet Napsulaiset niitä tosin näköjään jaksavat toistuvasti ihmetellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 00:28

mitäpä tuosta, ."...mulla on aina sen verran rahaa että kaverillekin saadaan aina lasi täyteen..."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 01:34

Harmittaishan se niin hiivatisti ja olisin ihan haavi auki! :-O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 01:40

Eipä tuo maailmaani mullistaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 02:23

Hävitkööt pisteet kunhan ei napsulaiset. Niih..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 05:47

Ei mitään väliä, en ole täällä pisteiden takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 07:55

harmittaisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 08:04

lennun kanssa ihan samaa mieltä, pisteistä viis, kuhan te kivat napsuliset ette häviäis....mutta jos joistain kumman syystä koko napsu häviäis koneelta, niin tuskaa ja vieroitus oireita kyllä saisin..hui..eipäs uskalla oikein ajatellakkaan moista, ettei vaan se toteuudu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 08:36

Ei mitään väliä, pisteillä ei ole mitään merkitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 08:50

varmaan pitäisi valittaa haagin ihmis oikeus komissiolle,tai YK,hon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 09:46

Ei sillä niin väliä kunhan FinnairPlussan ja S-kaupan pisteet säilyvät, ne jos menis niin sitten repisin ihokkaani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 09:56

En minä täällä noiden pisteiden vuoksi ole.... vaan iki ihanien napsulaisten : )
oli vähän aikaa sitten poissa täältä kun jouduin sairaalaan niin tuntui hyvältä kun palattuani napsulaiset kyselivät missä olen ollut kun en ole vastailemassa ollut : ) kiitos teille siitä... tuntui hyvältä palata takasisin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2009 - 10:37

Jos pisteet katoaisi, ei kun poliisi perään etsimään. ------ No ei vainkaan. Ei se missään tuntuisi. Aloittaisin uudestaan niiden keruun. Sattuuhan tässä maailmassa pahempaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 11:43

Otan ihan rauhallisesti.Napsun tiimi nappailee pisteitäni vähän väliä.Jos kaikki menee,niin menkööt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 12:57

Napsulaiset olette tärkeämpiä kuin pisteet, ne on vain sivu tuote tässä leikissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:18

Itkisin hillittömästi .... (vahingon) ilosta)) :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 15:57

Maailma ei kaatuisi, alkaisi vain uusi pisteiden jahtuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 16:53

Vosi se pikkusen harmittaa,mut kyllä niitä sitten lisää saa vastaamalla jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 17:02

Kyllä se vois ihmetyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 21:56

en varmaan ees huomais jos ne sieltä jonnekin häviäis..en jahtaa pelkkiä pisteitä vaan yritän antaa mukavia ja hyvia ja asiallisia vastauksia. itseasiassa.. en taida ees tietää tarkkaa määrää paljon on omia pisteitä..joku 1000 tai 2 000 vissiin...pitääpä käydä kattoo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:59

Harmittaisi varmaan, jos sattuisin sen huomaamaan edes. :P