Mikä TV-sarja? Tapahtuu pienessä Brintannialaisessa kylässä. Kertoo lääkäristä, jolla on verikammo, sarja on tullut MTV3:lta

Mistä TV-sarjasta on kyse? Tapahtuu rannikkokylässä jossain päin Iso-Britanniaa. Tullu MTV3:lta. Brittikomedia

Avainsanat: brittikomedia. tv-sarja mtv3

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.03.2009 - 10:26

Taisi se sarja tulla joskus pari vuotta sitten. Mieslääkäri, joka oli vastaanottoapulaisilleen ilkeä. Miehellä oli melko paksut huulet ja ulkonevat korvat. Seurusteli opettajan kanssa jossain vaiheessa. Tämän verran muistan, mutta sarjan nimeä en saa päähäni millään. Enkä myöskään näyttelijän nimeä. Ehkä joku tämän perusteella jo muistaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 09:00

Olisin laittanut muutaman ehdotuksen,mutta kun laitoit MTV3 niin en kyllä muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.03.2009 - 09:43

Muistatko milloin ja osaatko nimetä näyttelijöitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 11:47

Ei se ainakaan Sydämen Asialla ole.