Saatteko ns. Ahaa elämyksiä?

Missä tilanteessa tunnet saavasi loistoidean?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 22:04

saan useinkin mut ei ne oikeen ikinä onnistu.. ei just nyt tuu mieleen mut ihan millasessa vaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 22:13

Kiperien kysymysten kanssa painiessa useinkin, ensin pitkänkään yrittämisen jälkeen näytä tulevan valmista ja sitten yks kaks ratkaisu onkin ihan yksinkertainen selvä, loksahtaa palikat paikalleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:21

kyllä saan ja oikein itsekkin moisesta hämmystyn, kun välähtää.:)..mutta vällillä on kylläkin taas niin tyhmiä välähdyksiä, ettei paljoa kannata edes mainita...:( missäkö tilanteissa, ihan näissä arjen askareissa, pulmatilanteissa tai jos suunnittelen jotain , jonka sitten isännän annan toteuttaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:41

Ristisanatehtävissä on joskus päässyt niin käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:57

Ahaaaaaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 06:17

Kyllä minä saan, öisin herään ja minulla on ratkaisu valmiina.Yleensä liittyy kodin remontointiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 08:44

Kyllä. Ja ovat toteutuskelpoisia myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 09:21

jossaki helevetin kuusessa ,autolla ajaessa ,sitten kun tulee kotia ei muista millään mikä se oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 09:26

Joo, saan. Aivot ovat ihmeelliset. Ne tekevät työtä nukkuessanikin. Vastaus ongelmaan on valmis aamulla.

Ei siis ole perätön erään poliitikon lausuma, että nukutaan yön yli. Vaikka kyseinen henkilö saisi nukkua kyllä useammankin yön.

Ja tosi on sekin, että Hesarin ristikoissa koettu ahaa-elämys on MAKEA!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 10:04

Joo kyllä niitä tulee saatua.Ahaa tossa ihana vaate täytskö ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 15:39

joskus tulee kyl joo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 16:02

Ahaa, hyvin nukutun yön jälkeen tai luonnossa toisinaan. Autolla yksin ajaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:28

Saan useinkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:02

Levänneenä eli tosi harvoin. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 21:27

usein juuri nukahtamisvaiheessa ja sitten onkin aamulla hommaa kun yrittää palauttaa mieleensä että mitenkäs sen jutun kanssa oikein olikaan