Minkälainen on itseensä kyllästynyt ihminen?

Kaikke hassua sitä kuuleekin päivän aikana, minulta kysyttiin tuota asiaa tänään, Vastasin että kysyn napsulaisilta, vastaan huomenna.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 21:15

Hän ei välitä ulkonäöstään eikä ympäristöstään. Häneen ei voi luottaa. Hän on usein itsetuhoinen. Empaattiset kyvyt ovat kadonneet ja hän hakee huomiota väkivallan keinoin. Arvostelee usein muita ja ärtyy helposti. Välttelee muita ihmisiä ja vaipuu usein itsesääliin. Ei tunne tarpeellisuutta eikä turvallisuutta missään. Mielialat vaihtelevat joko päivittäin tai jopa tunneittain. Mikään ei tuota tyydytystä ja siksi hän hakee sitä äärimmäisistä asioista, alkoholista, huumeista, väkivallasta. Ei halua hakeutua hoitoon koska ei usko, että häntä oikeasti kukaan haluaa auttaa. Näkee elämänsä vain sarjana epäonnistumisia.

Tulipa synkeä lista - toivottavasti tällä henkilöllä on joku läheinen, joka kannustaa ja ohjaa hoitoon. Jokaisella on oikeus nauttia elämästään ja pystyä rakastamaan itseään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 21:08

no tälläinen , kuin minä, katsot itseäsi ikäänkuin peiliin, paitsi minä en katso itseäni peilistä, niin tulee sellainen yöx...olo...ainainen pahanolon tunne, sillai sisäisesti, vaadit itseltäsi paljon ja jos et olekaan täydellinen tulee se yöx...olo...en aina kylläkään ole tuollainen, välillä on päiviä jolloin oikein on tyytyväinen itseensä, mutta nyt kun taas kipeenä niin olo on yöx....mutta huomenna on taas uusipäivä ja olen ihan varma , että se päivä on parempi ,kuin tämä päivä...

Lisätty: 19.03.2009 - 21:49

tuota alalistaa lukiessani, niin minä olenkin siten ihan vasta alkaja tässä itseinho hommassa, kun en tuolta itseäni tunnistanut..olipas hyvä , kirjoitus kiitos..huh, ihan helpotus tuli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 21:25

minä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 22:09

Ihminen joka ei saa mitään aikaiseksi, vaikka kuinka yrittää. Sellainen tahdoton tapaus, sekä mahdoton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:22

Monessa pettynyt, syyllistää itseään tarpeettomasti, hukannut uskon paremmasta huomisesta, ennen kaikkea ihminen jolla korkea aika saada itsetuntonsa korjattua konstilla millä hyvänsä, usein ulkopuolisen (asiantuntija) avun tarpeessa.

Hetkittäin sellaisia tunteita varmaan on jokaisella, ongelmaksi se tulee muuttuessaan pysyväksi olotilaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 23:00

Incurvatus in se; itsensä ympärille käpertynyt. Et ssinä ssatu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 10:11

Aikaan saamaton ja muutenkin itseensä kyllästynyt ihminen. Joka töllöttää vain omaan napaansa.Itse tunto alhaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:03

Semmoinen mikä kyttää ja nokkii toisia.