Onko ajatuksena tiputtaa painoa kesäksi???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 21:00

olen sellainen jojoilija, joka laihtuu ja lihoo , niin tiedän ei ole terveellistä, mutta heti jos jotain terveydillisiä huolia tulee, niin heti syön ikään kuin siihen ahdinkoon...ja ikuinen laihdutta ja olen, kaiken maailman dietit läpikäyneenä ja jos jonkin sortin laihdutus poppaskonstit..ainut mikä siinä touhussa on oikeesti laihtunut oli lompakko, nyt YRITÄN syödä terveelisesti..mutta siinäkin tuntuu olevan aikas usein noita herkku päiviä...joskos saisin tuon suun tikatuksi niin umpeen , että vain pilli mahtuu ja liemi ruuilla, niin eiköhän tämäkin ryhävalas laihtuis....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 21:02

Ei ole, mahdutaan samoihin vaatteisiin kuin vuosi sittenkin. Myös indeksit on ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 21:04

Mie jo laihutin itseni sopivaan kuntoon viime vuoden puolella, elikkä heinäkuusta joulukuun loppuun, sain tavoitteeni, minun mielestä kukkaro lihosi eniten. Lääkärini sanoi mulle että elä laihuta enempää olet sopivassa painossa pituuteesi ja ikääsi verrattuna.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 21:11

Ei ole tarkoituksena,vaan nyt on ollut laihtumisbuumi(mulla);kovasti ei pitäis painon laske, BMI on sopiva ikään ja terveyteen ehkä liikuntaa tullut entistä enempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 21:26

juu ja alotettu on jo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:00

No en sen kummemmin oo ajatellut mutta reisistä olisi kyllä kiva saada pari kiloa pois. Urheilen kyllä vuoden ympäri vähintään 4kertaa viikossa mutta luulen että pitäisi alkaa pyöräilemään niin sitten saisi sellaista täsmäkiinteytystä oikeaan paikkaan :) Tosin ei sillä niin väliä koska painoni on ollut aina normaali joten sinänsä ei tarvetta laihduttaa.. Nainen ei vaan ikinä voi olla tyytyväinen kaikkeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 22:04

Ei ole tarkoitus laihduttaa, mutta jos neljä kiloa sais pois, niin hyvä ois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:23

Juu.Paino ei viel oo tippunu,mut mahasta jo lähteny jo 4 senttiä pois sekä reisistä sentti.Pari suklaa patukkaa syön päivittäin,mut ne tulee kyl sit liikuttua pois.Hedelmiä oon ruvennu syömää ilta naposteluna...saapaha samal c-vitamiinia ettei kevät flunssa iske.Eile huomasin et on yleiskuntoki jo kasvanu,enne väsyin keilailus jo kahden sarjan jälkee,eile meni kolme sarjaa jo ihan keposesti.Hiljaa hyvä tulee =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 23:06

En ole pelkästään ajatellut vaan alkanut myös toteuttamaan. Kiloja on hävinnyt mukavasti ja huomattavasti notkeampi ja parempi olo. Nälkää ei tarvi kärsiä kun katsoo mitä suuhunsa laittaa ja sopiva liikunta. Katotaa mikä on tilanne kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 23:12

Viimeks laihutin 1977 n. 20 kg. Tuli ajan (ja elintason nousun) myötä tuplana takaisin. Nyt kuukauvvessa 3½ kg pois. En usko pysyväiseksi trendiksi... lohuttakkaa ja / tai kannustakkaa...kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 02:28

ajatus on, jotain saan varmaan aikaankin. indeksi nyt jotain 26 eli liikaa on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 06:40

Kyllä vaan , eikä pelkästään kesäksi vaan loppuiäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 12:13

no hivuttamalla jos muutaman kilon sais pois, mutta kuureilemaan en nyt ala

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:24

on. mutta ei kiinnostais .mut pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 16:57

4 kiloo,jos saisin pois,niin olisin tyytyväinen :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 21:58

no jos muutaman kilon sais pois..kuntoilu on jo aloitettu, mutta ei se välttämättä painoa tiputa..kun sais ees hieman kiinteytettyä, nii oisin tyytyväinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:36

kyllä, kyllä. 5 kiloa kun sais pois. ääh, ei helppoa !!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:03

On joo, mutta toistaiseksi paino on vain lisääntynyt. :P