Onko teillä vielä lankapuhelin käytössä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 20:48

On käytössä ja tänään just mietin, että pitäis laittaa jo vähän lepäämään se kun ei siihen enää kukaan soita paitsi lehtimyyjät : )

Kysyjän kommentti

Minä niinsanotusti hyllytin lankapuhelimen,eli ei käytössä. Mutta puhelin-osake on. Ei kannata myydä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 20:49

Kyllä on lankapuhelin käytössä, laajakaistani hintaan sisältyy lankapuhelin ns. kaupanpäälle, siitä ei ole muita kustannuksia kun jos soitat se ainoastaan maksaa, kuukausimaksua ei ole, toisinsanoen se on melkein ilmainen.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 20:52

Lanka puhelinta ei ole ollut enää moneen vuoteen,luovuin siitä pitkinhampain,en pitänyt kännykkää minkään arvoisena,mutta laskut pakottivat lankapuhelimesta luopumaan,sain anopiltani ensmmäisen kännykkäni käytettynä,se oli tiiliskiven kokoinen nokialainen,nyt puhelimeni on sirompaa mallia. ja hyvin olen siihekkin oppinut pölöttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 20:53

laitoimme lankapuhelimen pois silloin kun otimme laajakaistan useita vuosia stten, meillä se ois maksant perusmaksun, mutta en muista kuinka monta markkaa tai euroa se ois ollut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 20:57

Silloin pakkasin laatikkoon kun ostin ensimmäisen matkapuhelimen, reilu 10v sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 20:59

Kyllä käytössä;vielä.Muutama kaveri ja pikku-käly soittaa siihen ja tuntuu kivalta puhua oikeassa puhelimesssa.En vieläkään noteeraa kännykkää mihinkään,mutta duuniasioitten takia on pakko olla.Lankapuhelin maksaa kyllä turhan paljon;pitäis tutkia kaikki mahdollisuudet alentaa laskua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 20:59

Lankapuhelimesta luovuttiin jo vuosia sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 21:05

Aikoja sitten on langasta luovuttu. Kun ei siihen kukaan soittanut koskaan, niin turhaahan siitä maksoi kuukausimaksuja. Kännykällä soiteltiin jo silloin niin paljon puolin ja toisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 21:27

on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 21:31

On se ja pitää olla niin kauan kuin äitimuori on hengissä, ei suostu muuhun soittamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 21:50

Kyllä on, ja tässä meidän hintatietoja:
Se vanha sopimus "Perusliittymä" oli 12,446 e/kk = 150 e/v, mutta nykyinen:
"Elisa yhdessä -sopimus" maksaa vain 8 e/kk (= kannattaa vaihtaa)
"Elisa numeronäyttö" 0 e/kk.
Tuleehan tästäkin 96 e/v, mutta se varmuus ja monessa tilanteessa halvemmat puhelu (11,9 snt/kpl + 0,59 snt/min).
Varsinkin kun soittaa tärkeitä asioimispuheluja, niin ei tarvitse pelätä akun loppumista, voisi tietysti soitettaessa pitää laturia kytkettynä.
Tarkemmat tiedot linkistä alla:

Lähteet:
www.elisa.fi/yksityisille/la..._-sopimus/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:11

Ei oo. Kun muutin pois kotoa vuonna 2006 niin ei ollut mitään järkeä sellaista enää ostaa. Käytän kännykän lisäksi Skypeä mikä on oivallinen kun voi ilmaiseksi soittaa sukulaisille ulkomaille asti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:40

On, mutta sitä käytetään vain nettiyhteyteen - meillä ei ole laajakaistaa, vaan täytyy soittaa puhelimella palvelimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 23:10

Eipä ole ollut n. kymmeneen vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 02:26

V -98 luovuin lankapuhelimesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 06:19

Nyt olemme olleet vuoden ilman lankapuhelinta, kulut oli isommat kuin puhelut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 08:33

Kotona ei ole ollut kymmeneen vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 09:36

Olisiko ollut vuosi 2000 kun lopetimme lanka puhelimen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:25

on, mutta se meni rikki. pitäis ostaa uus.koska se toimii netin kanssa samaan hintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 16:58

Onhan meillä,ei se ole yhtä tiiviissä käytössä kuin kännykkä,mutta kyllä silläki vielä joskus soitellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:04

Ei ole ollut vuosiin kun en ehdi olla pahemmin kotona.