Mitä tekisit? Kun ostaa mikroaaltouunin mikä ei toimi,liike ei anna uutta tilalle,pitää viedä korjattavaksi.

Eikä mikään halpa yli 400euroa maksava.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 20:50

Aika vaikee juttu, eka tuli mieleen, että ota kuluttaja-asiamieheen yhteys ja rupee vaik sitä kautta neuvottelee asiasta... onnea matkaan ja pidä puoles : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 21:04

Uudessa mikrossa on takuu, jonka mukaan liike on velvollinen sen korjaamaan tai vaihtamaan.
Voit varmistaa asian ottamalla yhteyttä paikkakuntasi kuluttaja-asiamieheen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 21:05

Liikkeen ei ole pakko antaa uutta mutta pakko korjata se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 21:11

tyttärelläni kävi noin ja hänellä ei ollut silloin autoa, niin hän soitti osto liikkeeseen ja sanoi , että tulkaa hakemaan tämä mikro joka ei toiminut, no liikkeestä tultiikin ja toivat tullessaan uuden toimivan mikron...että näin hänelle kävi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 21:27

haastaisin oikeuteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 21:28

Jos ostokuittisi on tallella niin korjaavat tai antavat uuden tilalle, onko takuuaika vielä voimassa sekin kannattaa tarkistaa. Jos nämä asiat ovat kunnossa ja eivät korjaa niin soita kuluttaja-asiamiehelle he hoitavat asian nopeasti.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:28

Uusien laitteiden kanssa on sellainen käytäntö (perustuu johonkin kuluttajaviraston suositukseen) että viallista laitetta voidaan (takuu)korjata kaksi kertaa, ellei laite korjausyritysten jälkeen toimi tarkoitetulla tavalla, myyjä on velvollinen antamaan uuden laitteen (mahdollista myös kaupan purku)

Yhden kamerakaupan kanssa sain tällaisia kokemuksia ja tietoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:08

suuttuisin