Oletko käynyt ennustajalla? onko tiennyt sinun elämästäsi ja tulevasta jotakin?

Minä olen käynyt , ja tiesi elämästäni ja tulevasta joka toteutui vuosien myötä, tyttäreni kävi samalla 10 vuotta aikaa ja nyt , hyvin on paikkansa asiat pitäneet.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 07:58

Olen käynyt kahdella eri ennustaja eukolla,ensimmäinen näkijä kertoi minun saavani poikalapsen siis vain yhden ja raskaus aika ei tule olemaan helppo,näin on myös minulle käynyt,minulla ei ole kuin yksi poika.Toisen ennustuksista en muista mitään.Äitini kielsi minua menemästä ennustajalle,mutta siinä kohtaa en totellut.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 07:55

Taidan olla liika herkkä siihen puuhaan. Saapi olla salaisuutena mulle tuleva, mutta en epäile etteitö voisi pitää paikkaansa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:17

Kirjoitin samanlaiseen kysymykseen aiemmin ennustaja käski pihalle kun mentiin kaverin kanssa,virnuilemaan sen telttaan,jossain maalla sirkus paikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:26

Eipä ole tullut käytyä, enkä tunne vetoakaan
(pitäis kai edes vähän uskoa siihen puuhaan että tulisi mentyä, mutta kun ei)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:28

muutaman kerran, mutta en kylläkään muista niistä mitään, oisko ollut nuoruuden intoa, että sieläkin piti käydä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:47

en ole käynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:09

en halua käydä.. haluan elää elämäni yllätyksineen, ilman mitää ennustelua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:29

En ole. En usko hömppään eikä ole mitään katastrofejakaan ollut, niitähän tuntuvat eräät ennustajan kanssa selvittävän.

Lisätty: 20.03.2009 - 08:50

Ennustaja on eräänlainen johdattelija, olen huomannut niistä kertomuksista joita olen kuullut. Henkilö tekee ratkaisuaj sen mukaan mitä ennustajaeukko on sanonut...ja sanomiste ovat ympäripyöreitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 10:58

Kerran ravintelissa romaanityttö luki ohuista ja paksuista elämänlangoista. Oli kuitenkin niin ympäripyöreää tarinaa että väkisin joku meni oikein menneestä ja tulevastakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 11:39

Opiskeluaikana kirjoitin horoskooppeja pääkaupunkilehteen. Toimin siis ennustajana ja jopa menestyksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2009 - 11:51

Olen käynyt vuosien myötä useallakin. Mutta vain yksi on tiennyt menneisyyteni ja osa tulevaisuudestakin on toteutunut. Viimeksi olen soittanut useallekin ja saanut erilaisia vastauksia. Kun kysyin eräältä mistä erilaisuus johtuu, niin hän sanoi että he aistivat ihmiset erilailla. Meni usko siinä vaiheessa puhelinennustajiin. Mutta pari heistäkin ennusti samaa, jotka eivät ainakaan toistaiseksi ole toteutuneet. Vappu on takaraja muutoksille, nyt tulossa jo kolmas vappu ja viljavia vainioita ja kukkamaita sekä häämarssia odottelen edelleen.
Silti itse uskon ennemmin vastapäätä istuvaan "eukkoseen" kuin palkattuihin "puhelinpovareihin". Mutta ennustushan vain antaa ohjat tulevalle, meistä itsestämme on kiinni miten ne toteutuvat, jos toteutuvat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 12:18

Kävin nuorena Aino Kassisen luona. Hänen ennustuksensa piti paikkansa kaikilta muilta osin, paitsi lasten lukumäärä meni pieleen. Näin jälkikäteen ajateltuna pakko on uskoa ennustusten paikkansa pitävyyteen. Mutta eikös Aino Kassista käyttänyt poliisikin tutkimuksissaan? Muistelen näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 12:30

Olen joskus nuoruudessa käynny,mutta ei ole pitänyt paikansa.

Tyttäreni on ennustannu noin 20v. Monta tyttöä ja poikaa tulee saamaan, ja pitänny hyvin paikkasa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 13:55

Olen käynyt ennustajalla ja kyllä se aika tavalla piti paikkansa : ) voisin käydä toisenkin kerran : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 16:10

Sellasen sirkuspovarin juttusilla käytiin kerran markkinamatkalla nuorena hurjana, sano että "kyllä sä tuosta vielä selviät" ja oikeassa oli, selvisin jo seuraavana päivänä

sen koomin en ole arvannut mennä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 19:27

olen käynyt kahdella eri ennustajalla. eka kerta oli n.7 vuotta sitten, joka ennusti kädestä..silloin tiesi todella paljon asioita menneisyydestä sekä tulevaisuudesta mm. näki tulevaisuuden nykyisen mies ystäväni kanssa, vaikka silloin olimme vain ystäviä miehen kanssa. paljon näki menneisyydestä sellaisia asioita, jotka vain minä tiesin. sit kävin siitä muutama vuos eteenpäin toisella ennustajalla,joka ennusti korteista. silloin hän näki matkustamista ja lapsia. matkustamista todellakin oli, mutta lapsia ei ole vielä tullut, vaikka sanoikin että 2 lasta tulee lyhyellä aika välillä. sit tuossa viime syksynä kävin tällä samalla korteista ennustajalla, joka näki meidän ulkomaanmatkan, minun polvi vamman(joka leikattiin vuosi sitten), mutta nyt sanoi, ettei näe tulevaisuudessa lapsia. se näki minun isän sairauden ja voimakkaana näki rakentamista?hmm..olemme tekemässä remonttia nykyiseen taloon. sit hän lupaili isompaa summaa rahaa, ja sainkin yllättäin erään asian yhteydessä peräti 1000euroa.. jotenkin vain uskon näihin ennustajiin ja varmasti tulen menemään vielä uudestaan tässä kun aika on hieman mennyt eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 18:49

kerra kävin ja kaikki mitä se kertoi niin ei oo kyllä lähelläkään mun nykyistä tilannetta...eli ei kannata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:19

En ole käynyt enkä aio käydä.