Kuvaako horoskooppi merkkisi luonnettasi hyvin?Itse olen kaksonen ja minussa on toisinaan 2persoonaa.

Avainsanat: horoskooppi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 07:21

Minä olen skorpioni ja olen täydellinen sellainen.Kiinalaisessa horoskoopissa olen apina ja se tuo vähän leikillisyyttä minun mustavalkoiseen ajatteluuni.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 07:25

no ehkä hiukan jos rupee tarkasti miettimään.. oon vähän aggressiivinen ja äkkipikanen ja oon härkä..

Lisätty: 19.03.2009 - 07:25

ja voimaakin löytyy ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:21

En ole pohtinut koko asiaa,kauris.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:35

olen jousimies ja tähtään aina korkealle, mutta tipun sitten vauhdilla alas...kylä uskon että jotain löytyy minusta selaista mitä jousimiehestä on kirjoittu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:18

Ehdoton vesimies,aina parantamassa maailmaa.Kiinalaiselta horoskoopilta tiikeri ja kyllä sieltäkin ne omat jutut löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2009 - 10:37

Olen kalat ja omasta ja ystävieni mielestä olen tyypillinen. Olen joutunut paljolti kärsimään ko. luenteenpiirteistäni. Puolisoni on Jousimies ja narsisti. Kuopukseni puoliso on täysin erimieltä luonteenpiirteistäni. No, olenhan hänelle anoppi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 10:43

Olen Vesimies. Se mitä sanotaan pitää aika hyvin paikkaansa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 11:40

Vaikea sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 12:01

Minä olen oinas ja kevään lapsena syntynyt. Kyllä tämä oinas merkki kuvaa kyllä minun luonnettani hyvin. Olen itse päinen kuin pässit yleensä ovat. Et pyrin tekemään paljon oman pääni mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 12:12

Olen leijona, ja minut tuntevat sanovat, että joissakin asioissa pitää paikkansa. Leijonat haluavat olla kaiken keskipisteenä, mutta se ei onnistu minulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 19:35

olen varmasti leijonan luonteinen..olen johtaja tyyppiä, olen huomaamattani keskipisteenä monissa asioissa. äkkipikaisuutta löytyy ja välillä liiankin määräilevä. mutta jostain olen lukenut jellonasta, että ovat myöskin sitoutuvia ja iloisia tyyppejä ja varmasti sekin pitää paikkaansa. olen todellinen kissa ihminen..olenhan vieläpä kiinalaiselta horoskoopiltani tiikeri:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 15:46

Kyllä olen Rapu,ja ominaisuudet pitää hyvin paikkansa. Rakastan lapsia kiva kokkailla. Olen pitkä-pinnainen mutta kun suutun niin on oksat pois kun suutarin jolukuusesta. sitä sattuu harvoin..