Suomi valmistautuu muuntogeenisten kasvien viljelyyn.mitä olet tästä mieltä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 19:26

Aikovat antaa luvan tehdä MG tärkkelysperunaa kuulema "liimatehtaiden tarpeisiin" ?
Jäljelle jäävää jätettä ei tietenkään viedä kaatopaikoille, vaan se perunamössö aiotaan myydä eläinrehua valmistaville tehtaille, jota kai sitten lehmät, siat ja kanatkin syövät. Siitä se sitten päätyy meidän ruokapöytiin.
Entäs kun mehiläiset vierailevat perunankukissa, syötkö vielä kotimaista hunajaa ?
Terveydeksi vaan ?

Lähteet:
www.bioteknologia.info/uutis...paa_EUlta/

Kysyjän kommentti

ehkä seurauksena geenimanipoloituja jätteitä syömällä lhmisistä terveempiä,ei kukaan tiedä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 05:02

Minusta sitä ei saisi tehdä, sitä ei tiedä mitä tulee alkuperäiskasveille tapahtumaan, jos muuntogeenikasvit pääsevät luontoon, tämä on esimerkki taas ihmisen ahneudesta voiton tavoittelussa.

Lisätty: 19.03.2009 - 09:07

Suomessa talvi jo sinällään on hyvä tuhoeläinten torjuja verrattuna lämpimiin maihin, tuotanto monella kasvilla siirtyy jo muihin maihin esim. sokerijuurikas, ja tätä tulee tapahtumaan lisää kun ollaan yhteisellä tuotantoalueella eu, niin tarvitsemmeko geenikasveja tähän maahan ja rehun tuotantoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:23

En vastusta sitä,luonnossa tapahtuu samaa,mutta hitaammassa tahdissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:29

Hyvin suurella varovaisuudella ja maltilla, paljon pitää vielä oppia ennekuin ollaan valmiita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:08

en osaa olla oikein mitään mieltä kun en ole "tutkinut" asiaa läpikotaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 10:46

Asia on minulle outo,en osaa ottaa kantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 11:41

Ovat jo tulleet, emme mahda mitään, harmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 12:09

Ei kai se makuun vaikuta. Ja jos vaikuttaakin, niin makuaisti on jo sen verran heikentynyt, etten huomaisi mitään eroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:20

Taidan haluta kauppoihin lisää Kanarialaisia tuotteita, kiitos.