thaimaan levottumuudet ovat alkaneet phuketissa,tiet katkaistu,turisteilta estetty pääsy lentokentälle,uskallatko tulla lomaileen

Lisätty: 19.03.2009 - 03:54

turistien liikkuminen estetty väkivaltaa käyttäen

Lisätty: 25.03.2009 - 15:16

ne jotka valtasivat lentokentän ,nyt vallassa,,ovat keltapaitoja,,syrjäytetyt ovat punapaitoja aiheuttavat nyt proteistoimalla ongelmia eripuolilla thaimaata..
tänään protestoivat täällä pattayalla..ovat kyllä luvanneet lentokentät auki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 19:43

no sinne minä luultavasti lähden äkkilähdöllä,kun siellä on lämmin ja paikkakin on mahdollisimman kaukana suomesta. (ensi kuunalussa)

Kysyjän kommentti

tervetuloa,,ei täällä mitään hätää ole

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 04:04

Ei muutenkaan kiinnosta Thaimaa lomakohteena eli en ole tulossa. Kamalaa, että tuollaista tapahtuu maailmassa! Onneksi sentään täällä kotimaassa on vielä melko turvallinen olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 06:51

En ole tulossa, mutta moni joka on ajatellut tulevansa harkitsevat varmasti tarkemmin Thaimaan lomaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 07:26

no en ainakaan nyt uskaltais sitten.. mut ei mulla kyllä ollut suunnitteillakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:11

En kai ny suden suuhun vänkää. Thaimaa sit ajankoht kun piltit jaksaa taistoitta kököttää pitkän matkan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:12

en uskaltais, mutta eikös näitä ampujia, terroristejä ala olemaan monessa muussakin matkakohteessa, joten kyllä on turvallista vielä matkustella kotimaassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:35

Ei sillä lailla ajankohtainen kysymys kun Thaimaa ei ole reittiohjelmassa tänä vuonna, tilannetta tulee kuitenkin seurattua kun tuttuja on sielläpäin tilapäismajoituksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:05

Vastaan siten kun täällä ei saa vastata eli en edelleenkään edes harkitse Thaimaata lomapaikkana. Syy nyt ei ole juuri nuo levottomuudet.

Lisätty: 19.03.2009 - 09:06

Thaimaa ei kiinnosta missään mielessä, siellä ei ole minulle mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:06

Ei pelkoa lähteä sinne. Olin joulukuussa,kun valtasivat sen kentän Bankogissa.Syksyllä taas sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 10:49

En matkustaisi sinne muutenkaan,vaikka siellä on hyvin kaunista kuvista päätellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 11:41

Lomalle kannatta aina mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 12:06

En lähtisi levottomuuksien pesään. Kotimaassa on silloin turvallisempaa, tai sitten vaihtaisin matkakohdetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 14:01

SIIS MITÄ MULLA MENNYT IHAN OHI??MISTÄ KYSE?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 19:42

ei hetkauta meikää mitenkään. paikanpäällä asia ei varmasti ole niin iso juttu, kuin mitä meillä suomessa uutisissa sanotaan. olen ollut thaimaassa silloin kun siellä oli olevinaan joku pommi uhka, mutta siellä paikan päällä oli todella rauhallista eikä mistään pommi uhkasta oo ollu tietoakaan..tai ei ainakaan meille turisteille miään kerrottu. ystävät vaan kotimaasta hätäännyksissään laittelivat viestiä ja vasta silloin saatiin tietää asiasta. ei tulis estämään matkalle lähtöä, jos olis meno tällä hetkellä sinne. jos siellä olis todellinen uhka , ei varmasti mikään kone ees lentäis sinne turvallisuus syistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:35

Uskaltaisin. ois ainakin yhtä suurta kokemusta rikkaampi.