Luopuisitko pakkotilanteessa ensisijaisesti viinasta / tupakasta / seksistä / itseriittoisuudesta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 23:29

Kahta en vaihda viinaa ja seksiä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 23:31

Mitenkähän nämä jutut joutuisivat samalle viivalle valittaviksi, tai paremminkin mikähän se pakkotilanne olisi, jossa näistä joutuisi valitsemaan ?

toisaalta

taisi olla Hootenanny Trio joka aikanaan lauleli:

tupakka , viski ja villit naiset
ne turmion tuottaa
ne hautaan sun vie

(muistinvarainen lainaus)

Eli jos nuo olivat oikeassa niin eihän jäjelle uskalla jättää muuta kuin itseriittoisuuden (ja Turun sinapin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:21

Kaikista pidän kiinni viimeiseen saakka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:47

Kolmesta ekasta .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 03:16

kahdesta ekasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 04:15

Pieni ihminen...Riitä itsellesi ihminen! Kaikesta voi luopua, mutta onneksi ei ole pakko!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 05:09

Minä pitäisin kaikki,mutta jos pakko on luopua niin luovun sitten kaikesta, en osaa kompromisseja tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 07:29

oon luopunut jo viinasta ja tupakasta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:02

Väkisin en luopuisi mistään näistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:03

itseriittoisuus luonteenpiirre, ei maha mittään jos on nin ihana! röökistä piti luopua ja se ok. Keskiolutta tulis ikävä, mutt kai sit pystyis olemaan ilman. Toiset joutuu oppiin oleen vankilassa ja mielisairaalassakin, hei!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:40

Tupakka en kyennyt polttamaan kokeilin kolme vuotta alle kaksikyppisenä,ja viinaakaan en pystynyt juomaan siitäkin nuorena kokemus,lopuista en luovu.Niin kauan kun henkipihisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:59

Olen jo luopunut kahdesta ensimmäisestä eli tupakkaa ja viinaa en käytä. Muista en luovu, ovat vähän erilaisia "aineita". Eihän ihminen ihan "tyhjä" voi olla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:02

tupakasta, koska en polta se ois ihan helppoo....viinasta ja seksistä.....ja itseriitoisuudesta, joten kaikista voisin luopua tuskatta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:05

tupakista helpoin kun olen luopunut jo 30 v sitten:)itseriittoisuutta ei ole koskaan ollutka, joten jälelle jää kaksi. Hmm..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:23

Viina ensin jos vielä olilisi pakko sen jälkeen jostain luopua,lähtisisi tupakka,mutta ei seksi,hyvä ruoka,eikä kunnon yö unet.Niissä on elämän nautinto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 11:37

Helppo sanoa, että viinasta luopuisin, koska en juo sitä muutenkaan. Vai lasketaanko olut viinaksi. Sitten en luovu. Menkööt seksi seuraavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 13:01

Visainen kyssäri;tupakka on helppo juttu,viinakin,koska viiniä saattaa maistua,jos...,mutta ilmankin tulee toimeen.Itseriittoisuus,kun sitä nyt on vaan itte,nii;mutta seksi sehän on elämän suola,siitä kiinni kynsin hampain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 17:41

Jos pakko olisi luopua niin kai noista kaikista luopuisi mieluummin kuin päästään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:52

No tupakasta kun en polta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:22

No juku, olen luopunut kaikista noista ihan omasta vapaasta tahdostani. :P