Kuinka monta paria kenkiä otat mukaan viikon kaupunkilomalle?

Tästä meillä keskustellaan vieläkin joka kerta vuosikymmenten harjoittelun jälkeenkin.

Avainsanat: matkatavarat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 23:00

3 paria. sandaalit, korkkarit ja vaelluskengät

Kysyjän kommentti

hienoa kun ihmisellä on järki päässä pakatessakin ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 23:04

Siellä minne itte tahon, s(k)andaalien pakko piisata. No, kenties jokku lenkkarit kakkosiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 23:21

Lenkkarit, sisäjalkineet ja kävelykengät. Ostetaan sitten jos tarvetta ilmenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:24

Neljä paria on yleensä ollut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:25

Kyllä voisin kahdella parilla pärjätä. Mutta tiukkaa tekisi...Perillä ostaisin ainakin yhdet kengät lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:49

Talvella jalassa olevat ja sisäkengät,kesällä pärjään yksillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 03:24

kolmet tavallisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 04:28

Ainakin neljät - viidet - kuudet:
Lenkkarit, sporttisandaalit, parit korkokengät ja sisätossut ehkä vielä pitkät saappaat jos mahtuu laukkuun, mutta tuskimpa kaikkia tulee käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 05:20

Ainakin 3 paria ja jos tarve vaatii niin matkakohteesta lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 07:30

varmaan 3-5

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:08

Kyllä 3 paria riittää kenkiä,mutta myös villasukat pitää olla myös mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:47

Kävely kengillä lähden ,kumikengät varalle, sekä julakengät.Oliko siinä sitten 3 paria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:02

3 paria, samoilla linjoilla. Lenkkarit, sandaalit ja paremmat kengät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:07

3 ja crocsit..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:10

Oli aikoja jolloin minulla oli 7 paria kenkiä mukana, oli matka minne tahansa ja kuinka piktä tahansa! Järki on voittanut ja nykyään 3 paria riittää useimmiten jos on kyse omasat lomasta. Työmatkoille joutuu harkitsemaan vähän enemmän, ohjelmassa kun on esim. illallisia jotka vaativat pukeutumista vähän tarkemmin.
Ostan kenkiä paikan päältä, kaikkialta eli ainakin Euroopasta löytää ihania kenkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 11:30

Kolmet parit on riittäneet oikein hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 13:09

Kaupunkikohde,vaelluskengät tai lenkkarit,1pari kokeilla koroilla fiinimpiä menoja varten.
Pidemmälle lomalle riippuen mihin suunta,hiihtokohde vaelluskengät,sisätoffelit mutta- mihin sydän halajaa-sandaalilinja pätee,uusi juttu on ns.kroksit,niiden helppokäyttöisyyden takia,menivät joka menoon ja maksoivat 5€ eli ei hinnalla pilatut.Yleinen linja 3 paria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:58

Riippuu vähän vuodenajasta.. Talvella ehkä kahdet kolmet ja kesällä 3-4. Yritän minimoida mennessä kenkien ja vaatteiden määrän koska matkalta kuitenkin löytyy sitten taas kaikenlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:38

viimeksi otin 3 paria.. sitten tuli ostettua vielä lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 17:23

2-3 parit,mutta yleensä tulee käytettyä vaan yksiä :D