Mitäpä laulua hoilaat yksin (kuulumattomissa) suihkussa / saunassa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 22:46

Silloin kun olen todella yksin , laulu elokuvasta Katariina ja Munkkiniemen kreivi

_________

Nils-Eric Fougstedtin säveltämän ja Reino Hirvisepän sanoittaman laulun Romanssi (Sua vain yli kaiken mä rakastan)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 22:41

Kristiina Halkolan Käpy Selän Alla Laulua Rakastamisen Vaikeudesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:42

kaiken laisia ja ihka omat sanat sovitukset ja nuotit, mutta ääni muistuttaa harakanrääkynää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:44

En laula suihkussa enkä saunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:51

En mitään enkä ole koskaan kuullut muualla kuin elokuvissa että joku karjuu suihkussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:54

Niinku täällä,kun satavarmasti tiedän ettei varmasti kukaan kuule niin "I will survive" ja toden totta kuulostaa kuin olisis itse Gloria Gaynor asialla ;-),saunassa ehkä parempi akustiikka...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:04

Minulle jäi soimaan Youtubesta Mikko Leppilammen ja Nina Tapion "Jotain jää". Yksinkertainen sävelmä on jo pari päivää soinut päässäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:27

Suihkussa ja saunassa en laulele

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 07:32

en laula suihkussa.. enkä yleensäkkään laula.. tai keksin jotain tyhmiä tarinoita ja lauleskelen niitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:54

Kauan sitten lopettanut laulut,kun huomasin aina hävyttömät laulut muisti kerta kuulemalta,muita lauluja ei millään,niin lopetin lauleskelut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:00

en laula suihkussa enkä juuri muuallakaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 11:08

Kyllä saa laulut jäädä parempiäänisten laulettavaksi. Enkä uskaltaisi suihkussa laulaa, kun meinaan hukkua sinne muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 14:15

Mulla on monta kuukautta soinut päässäni se Mikko Leppilammen ja Nina Tapion biisi jotain jää ja nyt olen Lennnullekkin sen tartuttanut näköjään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:22

Joululauluja. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 19:53

Onnimanni, Jänis istui maassa, Pink so what, hod and cold, ja mustan kissan tango.