Ettehän - rakkaat napsut - jätä taas minua tänne yöhön yksin utelemaan? Tääll´ yksinäni laulelen.. oliko se nyt Tuntemattomassa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 11:05

Mitäs olet yökyöpeli maailman äärillä. Laita kellos meidän kanssa samaan aikaan, niin ollaan kaikki paikalla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 22:38

miten sä jo näin alkuillasta panikoit ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:39

Oisko ollut Tarmo Manni Honkajokena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:39

"Meinasin sanoa, että älä tule haudallenikaan. Mutta tule kuitenkin." " Hetan kanssa tuli lapset tehtyä, mutta sinua siipirikko minä olen aina rakastanut."Jne

Lisätty: 18.03.2009 - 22:40

Ei kyl liittynyt vinkkiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:40

voihan rakas ramses4.s kuule omasta kohdastani voin sanoa sinulle hyviä unia ja ötököitten kuvia...!!!! joten minusta , et nyt juuri seuraa saa...että kohta tuonne pangonpäälle huilailee meen..öitä!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:58

Tämä yökyöpeli sukeltaa nyt satiinilakanoiden väliin ja alkaa vetää unta päähän,huomenaamulla aikainen lintu madon saa eli pitää mennä sairaalan jalkahoitajan käsittelyyn,jotta liikavarpaat ja känsät revitään ja jalat saadaan uuteen ehoon kuntoon.Hyvää yötä ja seurakunnassa kaikki hyvin!!

Lähteet:
oma tuntemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:07

Nyt minä menen levolle. Minulla on torstaina koulupäivä. Ja sitä ennen pitäisi käydä ruokaostoksilla.

Hyvät yöt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:28

vastahan aloitin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 07:33

mä olin jo nukkumassa tuohon aikaan ku laitoit viestiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:56

Olin jo nukkumassa,olen iltauninen.