Paras saamasi "seksi"valistus yhteen virkkeeseen kiteytettynä? Keltä sen sait?

Avainsanat: seksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 05:31

Ei minun nuoruudessani oikein mitään valistusta saanut, Äiti sanoi kun tanssimaan lähdin, että varo likka ettes vähän ajan kuluttua kulje pyllyreikä käsivarrellas, tai ennen vahtii kapallisen kirpui ku likan pimppuu, eli siinä ne valistukset oli.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 21:57

käytä kondomia... no enpä muista.. kaikki niin sanoo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:00

mehiläiset ja ampiaiset...hui tulikin jo enemmän, noita sanoi, mutta en muista kuka siitä on kertonut..oliskohan ollut kyllitäti??? hehheeeee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:04

Tais tulla ekalta poikaystävältä sanoin; tästä et kyl sit kerro kellekään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:09

Siit on niin pitkä aika, mut omalle pojalleni valistan, että näin tautisena aikana 5 kumii päällekkäin : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2009 - 22:17

Kyllä se oli jotain sellaista, että jos paksuksi tulet, kotiin ei ole asiaa. Äiteehän se sen sanoi. Oli hyvin valistavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:32

Laita villahousut jalkaasi ja vielä heiniä väliin,niin haasteli isäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:57

pidä asperiini polvien välissä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:32

Kaikkea voi katua, muttei nuorena naimista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:47

Äidin valistus- tai paremminkin uhkauslause oli:

"muista että kaikki paksus laittamas tytöt muuttaa sun huoneesees asumaan"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 01:12

Seksi oli jotenkin häpeän värittämää minun nuoruudessani. Isäni sanoi:" Menkööt naimisiin ettei niille tule kiire, tarkoittaen minua ja sulhastani.

Paraskin sanoja...osasinhan minä laskea vanhimman sisareni iästä kenelle oli tullut kiire.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 03:35

ei niistä asioista minun nuoruudessani puhuttu,,ite on pitänyt tahkoa vääntää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 23:11

Mua ei oo taidettu valistaa ollenkaan mutta onneksi olen itse viisas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 18:11

Muistaakseni kukaan ei kertonut mitään, koulussakin hyvin vähän ope punastellen jotain änkytti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:26

Pidä Jumala mielessä ja housut jalassa. Huom. tätä lausetta on tyrkyttäneet aina vanhat äijät.