Voivatko Nainen ja mies olla "vain ystäviä"?

Taatusti aiemminkin udeltu?

Lisätty: 18.03.2009 - 23:53

Voi voi, ei voi.

Avainsanat: hitonko kategoria?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 22:16

Pitäisikö jokaisen työkaverin kanssa olla sängyssä?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.03.2009 - 21:40

Voi tietenkin. :)
Ei siinä mitään pahaa ole...ei missään tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:41

Voivat. Tämä edellyttää että heillä ei ole keskinäistä imua toisiaan kohtaan. Silloin menee homma sotkuseksi. Vaikka onhan noita ystäviä jotka auttavat hädässä jos puute iskee. Se on vähän omasta päästä kiinni miten toiseen suhtautuu. Vähän ku veli tai sisko tyyli olis hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:42

Ouh jees! Esim mun ihanin työkaveri ja muutenkin uskottu on mies. Yhteinen asuntolaina ja asunto sil on miehen kaa ja lie rekisteröity suhekin. Mut ihana ystävä se on, paras!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:47

Kyllä voi...miksei vois.Hyvähän se on jos ystävä piiriin kuuluu sekä miehiä että naisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:48

kyllä ja minulla on mieheni lisäksi yksi todella hyvä mies ystävä, hän soittelee ja keskustellaan kaikkista maan ja taivaan välisitä asioista, myöskin hänen vaimonsa on minun hyvä ystäväni ja yhdessä he käyvät meillä ja me heillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:52

Totta kai voi olla,mikä sen estäisi. Sehän on ihan ihanaa,kun on (sekä että) mies ja nais ysttäviä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:58

voivat.. ja yleensä ovatkin todella hyviä jos esim. mies on homo. Mutta vaikka molemmat olisi heteroitakin niin todellakin voi olla pelkkiä ystäviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:09

Minä olen nähnyt seurakuntaelämässä sellaista, että sielunhoidollinen suhde miehen ja naisen välillä on muuttunut rakkaussuhteeksi. Siksi on hyvä, että perheelliset varoisivat tällaisia avautumisia toisen sukupuolen kanssa. Eli mies puhuisi asiansa miehelle ja nainen naiselle. Ihminen on kovin erehtyväinen ollessaan haavoittunut jostakin.

Minä olen vähän skeptinen tuohon kaveruuteen nähden. Harvoinpahan esimerkiksi syrjähyppyä tehdään ventovieraan kanssa. Kyllä sellainen ystävä lähipiiristä on. Ja lempi voi leiskahtaa milloin vain.

Itse olen niin vanha jo, ettei minun viisarini värähdä vähästä ja taidan olla huoltaja, mummo, kaveri tai neutri kaikille kotonani käyville urhoille. Sinänsä harmi, sillä olen ennen kaikkea nainen, minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:10

Tottakai voivat, mulla on paljon kavereita jotka ovat miehiä... ja ne todellakin ovat kavereita : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:54

kyllä, mutta ei liian läheisiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:54

Kyllä voi.Itselläni on paras kaveri miespuoleinen,jonka kanssa voi jutella kaikesta ja harrastamme avantouintia kimpassa.Ei koskaan kummallekkaan ole tullut mitään muuta mieleen kuin erittäin hyvä ystävyyssuhde.Olemme olleet ystäviä jo yli 20 vuotta.Molemmilla on omat parisuhteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 03:30

kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 05:33

Kyllä voi, minullakin on miehiä ystävänä ja voimme jutella ihan kaikesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:11

On kokemuksia aika houkuttelevaksi käy jossain vaiheessa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:30

Kyllä voivat. Miehen kanssa voi keskustella ja vaihtaa mielipiteitä älykkäämmin kuin monen naisen kanssa.

Lisätty: 19.03.2009 - 13:23

Sielunhoidollisista suhteista en sano mitään mutta kuulostaa vähän kummalliselta...mutta esim. eräästä entisestä työpaikasta minulle on jäänyt muutama hyvä ystävä jotka ovat miehiä. Aina on jotain mukavaa juteltavaa jos ja kun tavataan. Mitään tapaamisia ei sovita kylläkään. Arvostus toisiamme kohtaan on se avainasia, siis ammattitaitoa, tietämystä ja myös elämänkatsomusta kohtaan.

Lisätty: 20.03.2009 - 10:00

Tuo "vain ystäviä" on kyseenalainen juttu. Ystäviä voivat olla. Yhtään "vain ystävää" minulla ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:31

Ystäviä toki,mutta jos joku korostaa sanaa VAIN,taitaa homma vähän "haiskahtaa"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 19:55

no todellakin voivat olla ystäviä. mulla sattuu yksi parhaista ystävistä olemaan juuri mies puoleinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 23:14

Kyllä voi olla, itsellänikin on poikaystävän lisäksi muutama hyvä miespuolinen ystävä, joiden kanssa viihdyn loistavasti mutta ajatuskin siitä ällöttää (ainakin minua).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 17:25

Totta kai voi,itselläniki on enemmän mies-puolisia kavereita kuin naispuolisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 18:13

Voivat olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 13:04

voi olla ! Minulla on pari hyvää miespuolista ystävää, jotka ovat aina valmiita auttamaan
ilman taka ajatuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:58

ehdottomasti voi, jos molemmat ovat "vain ystäviä" kannalla, muuten ei onnistu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:27

Voi olla. Minulla on kaksi miespuolista ystävää.