Joko olet vaihtanut kesärenkaisiin? Vaihdatko muka itse?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 21:37

kyllä meitin isäntä itse vaihtaa, mutta ei vielä, kun aamut ovat tosi liukkaitta vielä..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 21:39

En muka vaihda, koska mulla koht täysikänen poika joka jo pari v vaihtanut. On meinaan niin sikahauska lähentävä tilaisuus ja nauretaan räät poskilla kun keksitään kaikkee hauskaa mikä vois mennä päin ja mitä siit seurais..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2009 - 21:42

Joo mustaa jäätä on vielä aika paljon kaikkialla ja yllätystalvi voi vielä tulla. En suosittele vielä vaihtamista....muutama viikko kannattaa malttaa odottaa, vaaratilanteiden ehkäisemiseksi.

Itse ei vaihdeta renkaita. Mutta eno vaihtaa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:52

Ei ole vielä kesärenkaiden aika täälläpäin. Ovat rengasliikkeessä säilytyksessä ja vaihtavat sitten kun on sen aika.Pitää kiristää momenttiin ja jälkikiristys.On sellainen lukkopulttikin että menee turhan hankalaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:55

Eihän nyt vielä pasaa vaihtaa kesärenkaita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:58

en ole viel vaihtanut, enkä vaihda itse. tarttee katsastaa eka ennen ku vaihtaa renkaat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:59

no ei nyt vielä.. isäpuol vaihtaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:12

No ei vielä voi vaihtaa kesiksiä alle, täällähän on vielä täys talvi päällä....mutta kun sen vaihdon aika on niin rakas mieheni ne vaihtaa : )) minä annan mutterit : ) yhteistyö on voimaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:19

Pakkasta on vielä päivisin ja lunta & jäätä piha täynnä.
Pitäisi varmaan työntää pihasta pois ilman nastoja.
Itse tietysti, tosin aikaisempaan autoon piti vaihdattaa kun oli vaan yksi vannesetti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:53

aviomies vaihtaa mutta ei vielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:38

Kesäkumit käyttöön vappuna, kun otan kesäauton käyttöön, ei tarvitse vaihdella kumeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:54

Viel en oo vaihtanu ja itsehän molempiin autoihin vaihdan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 06:27

Ei niitä vielä voi vaihtaa kelit on huonot, ja uudet renkaat pitäisi ostaa, vanhat ovat aikansa palvelleet.Itse mieheni niitä vaihtelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:33

Meillä on vielä kunnon hanget ja jäätäkin teiltä löytyy,ei pysyisi montaa metriä tiellä,jos kesäkiekoilla koittaisi,poika yleinsä vaihtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 14:09

Vielä ajellaan talvirenkailla. Kesärenkaat vaihtuvat autoon huollon yhteydessä huhtikuun alkupäivinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 19:58

ei sitä vielä vaihdeta, liian liukasta. taitaa tuo rengas liike vaihtaa tällä kertaa..pitää ostaa uudet renkaat alle ja ne pitää saada nykyisille vanteille. se ei oikein onnistu koti konstein. mies on yleensä vaihtanu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 18:16

Voe kun meillä on vielä lunta. Elämäntoveri vaihtaa sit ja mie avustan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:11

en oo, eikä uskalla, lunta on ja aamullakin -15 :O