Mihin aikaan käytte nukkumaan ja mikä määrittelee nukkumaanmenoajan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 19:45

22.00 - 04.00 välillä. Ei ole mitään nukkumaanmenoaikaa.
Väsymys sen määrittelee...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 19:38

Ennen kymmentä menen sänkyyn lukemaan,luen niin kauan,kun silmät pysyy auki.Olen aamunvirkku,tykkään herätä ajoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:39

kultani viereen, ollaan sitten kotona tai reissussa....nukkumaan tai petiin hiippailen siinä noin 22 ja nukahdan noin 2 t päästä...kunnes se rumpa alkaa, nukun herään, nukun herään..määritelmänä voisin käyttää väsymystilaa ja rauhoittumista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:46

Riippuu miten aikainen herätys aamulla on. Usein tuppaa menemään yli puolen yön. Tietenkin jos on hyvin väsynyt niin aiemminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:48

Menen tai yritän mennä viimeistään klo 23.00 nukkumaan, mut jos aamulla on aikainen nousu niin sit täytyy mennä aikaisemmin jotta jaksaa sit seuraavan päivän hommailla : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:51

Menen nukkumaan työviikolla noin 22 tienoilla, riippuu ihan päivän töistä, joskus on aika rankka päivä töissä kun ollaan ulkona asennustöissä, ilmeisesti ulkoilma tekee hyvää niin haluaa mennä nukkumaan jopa klo 21, viikonloppuna tulee valvottua pitempään, riippuu silloin fiiliksestä.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:51

likuva työaika, liukuva nukkumaanmenoaika, yleensä 2 mennessä, sitten kun kirja ei enää pysy kädessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 20:10

Riippuu todella paljon mihin aikaan aamulla on herätys. Esim huomenna pitää herätä viimeistään 06.30. Nukkumaan menen varmaan siinä 22-23 välillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 20:11

nukkumaan mennään silloin kun väsy tulee, tavallisesti 24-02 välillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 20:13

yritän mennä nukkumaan 10 jälkeen.. ihan sen takia että saisin nukkuttua tarpeeksi. kukaan ei määrää milloin pitäisi mennä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 20:53

riippuu tosiaan aamuherätyksestä.. haluaisin käydä nukkumaan klo23 mennessä mutta helpommin sanottu kuin tehty, oon yökukkuja.. aamulla aina kaduttaa kun tuli taas valvottua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 20:58

Nyt:) Hyvää yötä kaikille napsukaisille...

21 viimeistään (22), työaamuina viiden pintaan herätys ja kaipaan 8-9 tunnin yöunia, joskus kun tietää, ettei tarvitte aamul herätä niin aikasee, niin saatampi kukkua myöhempään 22-24 (no huh), mut harvemmin, väsy se määrittää, ja jos ei viel väsytäkkään, niin, se määriittää, että haluan olla työssäni pirteänä, energisenä ja tarkkana, joka takaa hyvän mielen.... sellanen jatkumo tääl pääs...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:00

Klo.24-07 alan yleensä nukkumaan, joskus aamu- tai iltapäivälläkin, ihan riippuu siitä kuinka nukuttaa ja kuinka pitkään on ilta vierähtänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:02

Yökyöpeli täälläkin,pitäis ja pitäis,mutta vapaaviikolla voin nukkua aamusta ja nauttia aamiaisesta pitkään.Työviikolla menen työaikojen mukaan nukkumaan jälkeen .24,mutta aamulla ei onneksi tarvitse olla silmä kädessä ylhäällä vaan aamun voi aloittaa rauhassa eli työn ääreen klo 10.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:16

Tietenkin vasta kun muut napsut ovat sammuneet. Ylejään siinä 00.00-04.00 haarukassa.
Toisaalta aina välilläkin voi torkahdella, ellei keksi muuta tähellisempää puuhaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:19

Iltalääkkeet määrävät nukkumaanmenoajan. Otan ne tuntia ennen nukkumaanmenoa, yleensä siinä yhdeksän aikoihin. Eli nyt sänkyyn lukemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:29

Menen vasta yhdentoista jälkeen,koska kaikissa iltarutiineissa aina kestää,kuuntelen musiikkia ja mietiskelen asioita niin kauan kun alkaa todella väsyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2009 - 21:34

Noin 23.00 sänkyyn lukemaan, ja nukkumaan käyn 01.00-02.00 välillä. Useimmiten kuitenkin nukahdan vasta aamukolmen paikkeilla. Illan virkku, aamun torkku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:46

Nykyään noin klo 2.30, silloin alkaa nukuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 05:37

Minä menen nukkumaan 21.00 aikaan silmät menee kiinni väkisinkin, mutta heräilen sitten 4-5 aikaan aamulla,Minulle on tämä rytmi hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:35

Keskimäärin kymmeneltä,väsymys määrää tahdin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 20:10

kyllä se aina vaan jotenkin menee sinne 24 paremmalle puolelle..tulee kateltua töllöä väsymykseen asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 10:04

Normaalisit eli silloin kun olen kotona ja seuraava päivä on tavallinen työpäivä, silloin n. klo 22-aikoihin. TV:tä en katsele illalla kovin myöhään, sen sijaan luen jotain sopivaa.
Eilisiltana menin nukkumaan jo ennen klo 9 illalla, edellinen päivä oli pitkä, herätys klo 6 aamulla ja nukkumaan vasta klo 24.00 (konsertti-ilta) joten eilisiltana väsytti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 13:07

Yleensä siinä klo 22.30, voi mennä myöhempäänki jos/kun uni ei vain tule silmään ja
täydenkuun aikaan nukkuminen on melko mahdotonta, unet voi jäädä aamuyölle pari tuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 19:15

Menen nukkumaan 10-9 välillä