Missä liikkeessä myydään päältätäytettävä pyykinpesukone Miele W624? Olen kahlannut koko netin läpi, ei löydy...

Avainsanat: miele w624

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 19:01

Luultavasti kaikista niistä paikoista missä Miele koneita myydään (tilaus).Joka tapauksessa kysymällä selviää:

Miele Oy
Porttikaari 6
Porttipuisto
01200 VANTAA
Puh: (09) 875 970
Fax: (09) 875 97 299
E-Mail:[email protected]

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.03.2009 - 18:40

www.miele.fi/fi/kotitalous/t..._14952.htm

En tiedä onko tosta linkistä hyötyä, mutta katso nyt kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:00

Oletko kysynyt muualta kuin netistä? Mites oli gikantti tai veikonkone.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:08

Oheisessa linkissä on koneen arvostelu ja oikealla kohta tiedustelut. Sieltä löytyy ainakin apua.

Lähteet:
www.kuluttaja.fi/tuote/tiedo...=JNTG193M1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:26

ostin joskus mielle mikron ja sitä ei ollut siinä kodinkonelikkeessä, mutta tuttu kaveri tilasi sellaisen sieltä kautta, siis kysy lähimmältä kodinkone kauppiaaltasi, hänkin sellaisen vois sinulle tilata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 20:03

MIELE on markkinoiden kalleimpia, ellei jopa kallein merkki, mutta myös erittäin hyvä.
Korkeasta hinnasta johtuen sitä ei monikaan pidä varastossa tai hyllyssä pölyyntymässä.
Eiköhän sen jokainen kodinkoneliike tilaa kun pyytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 20:15

Kiitos ihanista, erilaisista vastauksistanne!
Kysely on pesukoneesta jo Miele.fi'lle lähetetty, odottelen vastausta, missä on jälleenmyyjät.
En viitsisi millään soitella joka kodinkoneliikkeeseen ja vielä vähemmän rundaamaan autolla joka paikkaan. Aion siis hyödyntää tätä asiaa laajakaistan kautta, jos sopii?
Kysehän on testivoittajamallista ja se maksanee yli 1200 euroa. Kiinnostaa sen äänettömyys, kova linkousnopeus ja monipuoliset ohjelmat. 16 vuotta vanha ruotsalainen Asea Scandia 13002 on aika äänekäs, linkousnopeus vain 900, ei sitä nuorempana kiinnittänyt tuollaisiin asioihin niin huomiota... No, vieläkin se pelaa...
Viisas neuvo: ostakaa nuoret heti paras pesukone eli tällä hetkellä saksalainen Miele, vaikka se maksaakin, pääsette nauttimaan äänettömyydestä ja nopeammasta kuivumisesta...
Kevätterveisin MS