Käytätkö autoasi merkkikorjaamolla vai "pajalla"? Kokemuksia halvemmasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 18:58

Merkillä on takuu ja vastuu, "pajalla" voi olla halpaa ja ammattitaitoakin, mutta ei välttämättä vehkeitä "viimesen päälle". Pikkujutut teetän joskus silti tutussa työpajassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 19:01

käytän merkkikorjaamoa ja alkuperäisiä varaosia takuun vuoksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:16

Käytämme merkkihuoltoa,juuri oikeiden osien takia,jos tarvii jotain vaihtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:17

Merkkikorjaamo takuineen ja alkuperäisvaraosineen on paikka jossa tarpeen vaatiessa tulee käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:36

tuota matkailuautoa pitää käyttää merkkihuolloissa juuri takuun tähden, mutta tuo vanhus , niin sen käytän pikallisessa huoltoliikkessä, mutta siellä tämä saakin parempaa huoltoa, kuin merkkiliikkeessä, koska omistaja on samaisen automerkin harrastaja..joten olemme säästäneet jo usean euron , kun viemme sinne huoltoliikkeeseen ja merki tulee huoltokirjaan aina...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:53

Pajalla käytän, on pikkuisen halvempaa kuin merkkikorjaamolla : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:50

merkkihuolto, eihän noit nykyautoja kukaan muu ymmärrä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:49

Merkkipaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:37

Aikalailla omat miehet korjaa,joskus on ollut joku hankalampi hitsaus juttu johon on apua perheen ulkouolelta haettu.