Mikä tulevaisuudessa eniten huolettaa?

Yksittäisen henkilön/perheen näkökulmasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 18:20

Terveys, talous ja rakkaus, mietin riittääkö ne?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.03.2009 - 18:41

Eipä juuri mikään. Elellään päivä kerrallaan ja katsotaan mitä eteen tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:02

Tulevaisuus on luojan kädessä. Ei huolta huomisesta suuremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:03

että mitä musta tulee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:11

Kun katson tulevaisuuteen en näe itseni kuuluvan mihinkään. Se huolestuttaa. Talous on aina se mitä se sillä hetkellä on, ei siinä ole suurempia rikastumisia tapahtunut viimeisen 40 vuoden aikana, joten tuskin tulee tapahtumaankaan oli sitten lama tai nousu. Kyllä se taitaa olla kohtalon käsissä koko elämämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:24

Huolestutta,kuinka suomi ja suomalaiset selviävät lamasta.Henkilökohtaisesti huolestuttaa,kuinka me selviämme lamasta.Oma terveys ja puolison huolestuttaa.Onhan syitä vaikka mitä,jos oikein alkaa huolestuttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:49

tällä hetkelle on oma terveys, joka on nohkattanut vän alas, ninkuin tämä taantumakin ja se huolettaa, kuinka lapset saavat tämän taantuman taitetuksi ilman suurimpia noteerauksia....niin yritetään nyt sitten vain mennä päivä kerrallaan ja nautitaan jokaisesta päivästä....yritän olla huolehtimatta, vaikka aina ne lapset ja heidän lapset mielessä ovat...ja heidän pärjäämine täsä oravanpyörässä, no huolilaan he minua eivät koskaan rasita, mutta se äidin vaisto aina kertoo, vaikka ei niitä huolia minulle kerotakkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 20:39

Kannan hiljaista huolta sydämessäni lastenlapsistani, joita on 7 kappaletta. Uskon laman syvenevän. Kuinka se koskettaa rakkaitteni elämää tulevaisuudessa....

nimimerkki: mummi joka antaa lapselle vaikka kellosta viisarit..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:16

Yritän olla huolehtimatta huomisesta;painan töitä niin pitkään kuin mahdollista ja sitten:plan B.
Edellinen taloudellinen ahdinko-90 luvulla kohteli mua jo liian kaltoin,enempääei enää voi!!Siitäkin noustiin kuin Felix-lintu!?!Päivä kerrallaan,näin se on nähtävä prkle...Niin,tietysti lähimmäiset eritoten "laps"i(kiireistä työelämää tänäpvnä!),että kaikki menisis parhain päin hänen&heidän kohdallaan.Oma terveys on omissa käsissä,huolehtimista siitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:31

Se,että miten pärjään sitten tulevaisuudessa töissä jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:32

Mitenkä ne lapset ja lapsenlapset. Maailma menee huolestuttavaan suuntaan - mutta pitää jaksaa toivoa että heilläkin on asiat sitten hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:49

yhden läheiseni vakava sairaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:50

Ei huolta, aina valmis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:39

Mimösa sen hyvin sanoin,näitten meijän nuorten pärjääminen maailmassa,kova on paikka.