minkä ikäsenä voi mennä ensiapukurssille?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 18:03

Minä kävin ensimmäisen ea-kurssin 10 vuotiaana : )) ja sen jälkeen olen pyrkinyt uusimaan ensiaputaitoni.... kannattaa kysellä suomen punaisesta rististä kursseja : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.03.2009 - 18:05

paljonko maksoi ja kauan kesti? haluaisin mennä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 18:06

siellä on kovin nuorillekin kurseja, joten mene mukaan vaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 18:06

SPR järjestää koululaisten EA kursseja 7 v alkaen

www.redcross.fi/ensiapu/tule...apukurssi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 18:07

eikai siinä periaatteessa mitään ikärajaa ole.. mä kävin nyt 18-vuotiaana ku olin uimahallissa uimavalvojana, mutta mä en maksanut siitä mitään, vaan sain palkan siitä. mutta jos meet vaan ihan hyvin vuoksi niin maksaa varmaan jotain..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 18:07

Kyllä kai sinne voi mennä jo aika nuorena. Minä en ole itse sitä käynyt. Mutta kyllä se on hyvä käydä. Vaan minulta se on jäänyt käymättä. Kyllä niitä välillä on Järjestetty myös täälläkin.Mutta en viitsi yksin ainakaan sinne mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:00

Ensimmäisen kurssini kävin 12-vuotiaana, Suomen Punainen risti järjesti sen partiolaisille.
Pidettiin muuten Helsingin Kalliossa isossa pommisuojassa.
Aikuisena olen osallistunut kahdellekin ea-kurssille, molemmat kansalaisopiston Punaiselta Ristiltä ostamia, eivät olleet kalliita.
Ota puhelinluettelo käteen, etsi numero, soita ja kysy Sinulle sopivista kursseista.
Hienoa, että haluat opetella ensiaputaitoja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:36

Voit soittaa SPR:n toimistoon Helsingissä tai paikkakunnallasi.
Oheisesta linkistä saat lisätietoa.

www.redcross.fi/