Käykö kukaan luovuttamassa verta?Minä kävisin mutta minulla on jatkuva lääkitys sairauden takia.

mieheni kävi eilen ja käy joitakin kertoja vuodessa. hänellä ei ole lääkitystä niin kuin minulla on.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 17:29

kävisin kylläkin, mutta kun kanssa joudun syömään lääkkeitä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 17:42

aiemmin kävin mtta ikä tuli vastaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 17:47

Olen käynyt aika ajoin, työn vuoksi tulee joskus esteitä, jos ollut pistotapaturma. Kuulun myös luuydinluovuttajarekisteriin(sitä en ole päässyt luovuttamaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 17:53

Meiltäkin tuo parempi puolisko käy verenimijän luona silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 17:57

en, mutta haluaisin kyllä ja kävisin jos voisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 17:59

Minä en lääkitykseni vuoksi voi luovuttaa vertani ja jotakin allergiaakin on jolloin eivät huoli, mieheni käy säännöllisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 18:01

Kävisin luovuttamassa mut en voi kun mun veri ei kelpaa sinne mun lääkityksen takia : (( surullista... mutta olen tehnyt elinteluovutustestamentin jospa mun elimeni kävisi jollekkin sitten kun minä en tarvii niitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2009 - 18:43

Allergiat ensin oli esteenä, ja sitten ikä. Siis en ole käynyt koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:05

Oma osuus siitä puuhasta tuli jo tehtyä, eli ei enää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:14

En ole mennyt kun pelkkä verikoe teettää hoitajilla puolen tunnin työn. Pelkään tapahtumaa niin, että suoneni katoavat jonnekin. Verta saadaan vain kämmenselästä. Onneksi en omaa mitään erikoista veriryhmää. Kunnioitan niitä, jotka verenluovutuksessa käyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:30

Ei kelppa hyvä hurme ennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 20:00

Toinen meistä käy pari kertaa vuodessa luovuttamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 20:52

En oo käynyt. Oon ajatellut asiaa mutta pikkasen inhottaa ajatus piikistä enkä ees tiedä omaa veriryhmää, haluaisin kyllä saada sen selville. Olishan se tärkeää luovuttaa verta kun sillä voi auttaa muita tarvitsevia ja itsekin voi sitten joskus tarvita verta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:13

Olisin mennyt mutta veri ei kelpaa kun olen liian vanha. Että oli turha yritys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:06

Nuorena kävin luovuttamassa verta,silloin ei ollut vielä sairauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:52

Harvahkoon tahtiin